Rozhodne nechci branit agresivni formaty reklamy, ani nejsem odbornikem na reklamu. Z pozice zakaznika to vsak vidim tak, ze pocatecni dojem z reklamy byl sice silne negativni, ale o to silneji (nez nejaka obvykla selanka) se mohl zapsat do podvedomi. Casem kazdy negativni pocit vyprcha (i z vojesnke sluzby si pamatuji uz jen usmevne prihody a na buzeraci a zelene mozky uz skoro ne :-), ale povedomi o znacce Audi muze zustat ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Lukáš Brožek" <brozek@gekon.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "'Robert Nemec'" <nemec@robertnemec.com> Sent: Thursday, June 05, 2003 2:40 PM Subject: RE: Reklama Audi na idnes >>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe. Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich. Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po konkurencni nabidce. Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy kupovat nebudu. LB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 22:00 CEST