Re: Reklama Audi na idnes

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 05. 06. 2003, 21:58 CEST


Rozhodne nechci branit agresivni formaty reklamy, ani nejsem odbornikem na
reklamu. Z pozice zakaznika to vsak vidim tak, ze pocatecni dojem z reklamy
byl sice silne negativni, ale o to silneji (nez nejaka obvykla selanka) se
mohl zapsat do podvedomi. Casem kazdy negativni pocit vyprcha (i z vojesnke
sluzby si pamatuji uz jen usmevne prihody a na buzeraci a zelene mozky uz
skoro ne :-), ale povedomi o znacce Audi muze zustat ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Lukáš Brožek" <brozek@gekon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "'Robert Nemec'" <nemec@robertnemec.com>
Sent: Thursday, June 05, 2003 2:40 PM
Subject: RE: Reklama Audi na idnes


>>> Nicmene nejsou ani tak dulezite pocity, jako samotny akt koupe.
Pocity hodne rozhoduji, ale nesmi se stavet jenom na nich.

Tak to Vam moc nerozumim. Pokud chcete nekoho donutit ke koupi, musite
ho pozitivne ovlivnit. Pokud ho nastvete jakkoli, i neprijemnou
reklamou, tak ho to ovlivni a podvedome pri dalsim rozhodovani sahne po
konkurencni nabidce.

Dojem (pocit) ovlivnuje koupi a pokud se nechtene pomoci neprijemne
reklamy dostanu pryc ze clanku, ktery ctu, rozhodne nic z te reklamy
kupovat nebudu.

LB



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 22:00 CEST