----- Original Message ----- From: "Milan Kylar" <milan.kylar@worldonline.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Saturday, May 17, 2003 1:17 AM Subject: Re: Internet? A k cemu? > Reklama na Internetu se s klasickou tistenou reklamou a jejimy extremnimi > podobami (reklamni noviny) hodne spatne porovnava, alespon z hlediska lidi > pohybujici se mimo IT... Chytrejsi podnikatele budou chtit vedet CO jiim to > prinese a ne KDE se reklama nachazi... Pokud jim muzete dat zaruku, ze se > jim to opravdu vyplati (pokud se u nas zaregistrujete, tak k vam prijde 5 > lidi denne si neco koupit), tak je to nebude zajimat... Navic na veci > zadarmo taky nenaleti - na to se chytnou jine skupiny obyvatelstva > (zamestanci, nikoliv podnikatele). Webmarketing opravdu NENI vhodny pro > kazdou firmu... Zaruka se v tomto pripade da asi velice tezko garantovat. Je to zavisle i na dalsich vecech, ktere jiz ovlivnit nemuzeme. A to je hlavne komunikace se zakaznikem. Jako hlavni je treba jak to zde jiz zaznelo (...mailbox stahuje 1x za tyden), nedodrzeni kontaktnich terminu, neaktualizace informaci... > Vemte to z pohledu bezneho uzivatele Inetu: opravdu se mu vybavi adresa > www.reklamninoviny.cz, kdyz chce najit firmu co mu vymaluje byt, nebo spis > pujde na www.seznam.cz, ci pripadne podlehl reklamni masazi Atlasu nebo > Centra? Pripadne je pripojen pres Tiscali a ma jako vychozi stranku jejích > portal... Myslim si ze nelze srovnavat reklamninoviny s temito portaly. Jsme tu teprve 50dni. Diky Simon > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 05. 2003, 09:34 CEST