Re: Internet? A k cemu?

From: Simon (studio@reklamninoviny.cz)
Date: 17. 05. 2003, 09:33 CEST


----- Original Message -----
From: "Milan Kylar" <milan.kylar@worldonline.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, May 17, 2003 1:17 AM
Subject: Re: Internet? A k cemu?



> Reklama na Internetu se s klasickou tistenou reklamou a jejimy extremnimi
> podobami (reklamni noviny) hodne spatne porovnava, alespon z hlediska lidi
> pohybujici se mimo IT... Chytrejsi podnikatele budou chtit vedet CO jiim
to
> prinese a ne KDE se reklama nachazi... Pokud jim muzete dat zaruku, ze se
> jim to opravdu vyplati (pokud se u nas zaregistrujete, tak k vam prijde 5
> lidi denne si neco koupit), tak je to nebude zajimat... Navic na veci
> zadarmo taky nenaleti - na to se chytnou jine skupiny obyvatelstva
> (zamestanci, nikoliv podnikatele). Webmarketing opravdu NENI vhodny pro
> kazdou firmu...

Zaruka se v tomto pripade da asi velice tezko garantovat. Je to zavisle i na
dalsich vecech, ktere jiz ovlivnit nemuzeme. A to je hlavne komunikace se
zakaznikem.
Jako hlavni je treba jak to zde jiz zaznelo (...mailbox stahuje 1x za
tyden), nedodrzeni kontaktnich  terminu, neaktualizace informaci...

> Vemte to z pohledu bezneho uzivatele Inetu: opravdu se mu vybavi adresa
> www.reklamninoviny.cz, kdyz chce najit firmu co mu vymaluje byt, nebo spis
> pujde na www.seznam.cz, ci pripadne podlehl reklamni masazi Atlasu nebo
> Centra? Pripadne je pripojen pres Tiscali a ma jako vychozi stranku jejích
> portal...

Myslim si ze nelze srovnavat reklamninoviny  s temito portaly. Jsme tu
teprve 50dni.

Diky Simon

> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 05. 2003, 09:34 CEST