Pekny den! mozna ze to bude tim, ze REKLAMU jako takovou nikdo nechce, ale vetsina lidi diky jejimu pusobeni nakupuje ty "spravne" praci prasky :-) Drobni podnikatele se vetsinou radi do skupiny neme ovlivnitelnych... Reklama na Internetu se s klasickou tistenou reklamou a jejimy extremnimi podobami (reklamni noviny) hodne spatne porovnava, alespon z hlediska lidi pohybujici se mimo IT... Chytrejsi podnikatele budou chtit vedet CO jiim to prinese a ne KDE se reklama nachazi... Pokud jim muzete dat zaruku, ze se jim to opravdu vyplati (pokud se u nas zaregistrujete, tak k vam prijde 5 lidi denne si neco koupit), tak je to nebude zajimat... Navic na veci zadarmo taky nenaleti - na to se chytnou jine skupiny obyvatelstva (zamestanci, nikoliv podnikatele). Webmarketing opravdu NENI vhodny pro kazdou firmu... Vemte to z pohledu bezneho uzivatele Inetu: opravdu se mu vybavi adresa www.reklamninoviny.cz, kdyz chce najit firmu co mu vymaluje byt, nebo spis pujde na www.seznam.cz, ci pripadne podlehl reklamni masazi Atlasu nebo Centra? Pripadne je pripojen pres Tiscali a ma jako vychozi stranku jejích portal... Nez pujdete jednat s jakoukolilv firmou zeptejte se sam sebe: K cemu jim ten Internet bude? Pokud odjdete ke kladnemu vysledku, tak pokracujte... Pokud ne musite byt hodne tvrdy a bezohledny obchodnik a pak jim to NIC prodate... Milan Kylar PS: pripadne chyby a blaboly predem svadim na Cabernet sovingon, Rulandske sede a Chardonay v mnozstvi malem nez mensim...
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 05. 2003, 01:19 CEST