> Ja vim ze to neni jen o strankach. My je ale nestavime. Pouze nabizime > reklamni prostor na nasem serveru. A protoze zaciname chteli jsme nabidnout > vybranym firmam tento prostror zdarma. No, pokud to nabizite zdarma a nejde to, tak se zkuste preorientovat na neco jineho - zvysovani navstevnosti, propojeni s partnerskymi webu, licencovanim databaze, sluzby, a kdo vi ceho. Situace na reklamnim trhu se bude uz jenom zlepsovat (otazkou je, zda ke klientovi mezitim neprijde vyrecnejsi obchodnik). Jak sam rikate, o penezich to neni (spis o neznalosti, pohodlnosti, predsudcich, atd. klienta) - proto mi prijde zbytecne nabizet tu reklamu zadamo - jeste to zvysuje pocit, ze jim nabizite bezcennou a nepotrebnou sluzbu. Pro podnikatele obvykle nebyva naprosto zadny problem primerene zaplatit. Navic pokud by se vam podarilo "prodat" reklamu zadarmo, je to vlastne uspech? - vynalozil jste spoustu casu shanenim klienta, presvedcovanim, monitoringem uspesnosti, atd. benzin do auta, prezentacni materialy, atd. - tedy jste v minusu. Klient si muze snadno pomyslet, ze kdyz nevykazujete zisk vy, tak jak on ma verit, ze jemu reklama zisk prinese? Snad vam to trochu pomuze, Michal Illich, http://jyxo.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 05. 2003, 09:18 CEST