Jestli te to Jarku uklidni, pak prave takto to iDnes udelal tusim nekdy v lednu. Sice ne uplen primo, ale proste vybrala jen ty konkurenty, kteri byli horsi nez WEB z jejich staje. Marne byly snahy o zverejneni uplnych vysledku. Nebo snad nejake omluve. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > Nejde mi jen o tistenou reklamu, ale o nepravdive, lzive ci neprokazatelne > slogany v reklame obecne. > Kdybych uvedl detaily (ktere rekl bych v tomto pripade vubec nejsou > podstatne), mohl by se tok diskuse stocit uplne jinym smerem ve stylu > osobniho napadani a vulgarismu, coz nemam rad, ani zapotrebi. Pripadnym > zajemcum rad inzerat naskenuji a poslu na osobni e-mail. > Jen dodam, ze ona reklama vysla ve vlastnim casopise onoho internetoveho > vydavatelstvi, coz mozna hodne zodpovida. Zajimalo by mne, zda by neco > takoveho (tedy nicim nepodlozene sebepasovani inzerenta do role jednicky na > trhu) pustilo na sve stranky treba reklamni oddeleni iDnes? Napr. reklamni > sdeleni, ze "Auto XYZ je nejlepsi na svete", aniz by to konstatoval > kterykoliv nezavisly casopis nebo pruzkum? > Jarek Jesenský > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > ----- Original Message ----- > From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Sunday, May 11, 2003 10:18 PM > Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty? > nespadam do vasi definice "odborniku na tistenou reklamu", ;-) > ale presto myslim, ze by stalo zato uvest nejake detaily. > Napriklad ktery casopis a v jake reklame. Obvykle totiz byva > zvykem takove kategoricke soudy podpirat statistikami nebo > anketami. > =M= > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > http://www.stavocentrum.cz > ------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 23:38 CEST