poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 11. 05. 2003, 18:14 CEST


Rad bych znal nazor zde pritomnych odborniku na tistenou reklamu, ve ktere
se druhy nejnavstevovanejsi cesky magazin v konkretnim oboru oznacuje, ze je
"nejlepsi internetovy casopis". Tento pojem se mi zda velmi prehnany, navic
netusim kdo a jak mohl k takovemu usudku dojit, kdyz dotycny server ma cca
polovinu UV (temer 90 tisic) oproti prvnimu serveru (temer 200 tisic) v
oboru. Ne ze by pocet UV nebo PV (take o 40% mensi) mel byt jedinym meritkem
pro hodnoceni, ale dlouholeta vice nez dvojnasobna navstevnost preci jen o
necem vypovida, ne?
Neni u nas dokonce tento zpusob inzerce (t.j. pouzivani neprokazatelnych
prisudku typu nejzdravejsi, nejlevnejsi a pod.) zakazan? Pokud ano, je
dotycna akciova spolecnost (zrejme pri dobre znalosti delky rozhodovani
nasich soudu) tak drza ze zamerne porusuje pravo, nebo tak neschopna, ze
pise protipravni texty do sve inzerce?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 05. 2003, 18:14 CEST