RE: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 12. 05. 2003, 00:36 CEST


Jarek Jesenský napsal:

> ja proste verim tomu, ze reklama se dela
> mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta
> (pripadne jeho vyrobku, sluzby a pod.).

Ale ano, tomu ja verim take. Nicmene se asi shodneme, ze muze 
byt reklama povedena (splnuje vyse uvedeny cil) a nepovedena 
(nesplnuje vyse uvedeny cil). V me otazce slo o to, zda 
prohlaseni typu "my jsme nejlepsi" v danem kontextu patri k 
povedene reklame.

> kdyz budete z kazdeho billboardu a televize
> kricet na lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi,
> velka cast spotrebitelu si ho koupi.

Ano.

> Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat
> desetitisice ctenaru odborneho casopisu, ze web
> XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi
> v oboru, tak...

Tak co? Ctenari si neco koupi? Nekoupi si nic, protoze nebudou 
mit co. Miri tedy ta reklama na inzerenty? To uz by asi byla 
slozitejsi otazka.

> ...az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou
> jejich kroky dle meho nazoru smerovat prave na
> ten "nejlepsi internetovy casopis"

Tomu urcite sam neverite. Preci zde vsichni neco tusime o tom, 
jak funguje offline reklama na internetove projekty a zazili 
jsme vsechny ty Quicky, Redboxy a spol.

Ale i kdyby tomu tak bylo, tak co se stane? Pokud ctenari ctou 
bezplatny webovy magazin A, znamena to, ze nebudou cist 
bezplatny webovy magazin B? To je ta klicova otazka a ja jsem 
presvedcen, ze apriorni kladna odpoved je nespravna. Proto prave 
nechapu ten konkurencni boj o ctenare.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 05. 2003, 00:45 CEST