Jarek Jesenský napsal: > ja proste verim tomu, ze reklama se dela > mimo jine proto, aby posilila pozici inzerenta > (pripadne jeho vyrobku, sluzby a pod.). Ale ano, tomu ja verim take. Nicmene se asi shodneme, ze muze byt reklama povedena (splnuje vyse uvedeny cil) a nepovedena (nesplnuje vyse uvedeny cil). V me otazce slo o to, zda prohlaseni typu "my jsme nejlepsi" v danem kontextu patri k povedene reklame. > kdyz budete z kazdeho billboardu a televize > kricet na lidi ze lepidlo ABC je nejkvalitnejsi, > velka cast spotrebitelu si ho koupi. Ano. > Takze budete-li stejnym zpusobem ovlivnovat > desetitisice ctenaru odborneho casopisu, ze web > XYZ o jejich oblibenych produktech je nejlepsi > v oboru, tak... Tak co? Ctenari si neco koupi? Nekoupi si nic, protoze nebudou mit co. Miri tedy ta reklama na inzerenty? To uz by asi byla slozitejsi otazka. > ...az si ti ctenari jednou poridi Internet, mohou > jejich kroky dle meho nazoru smerovat prave na > ten "nejlepsi internetovy casopis" Tomu urcite sam neverite. Preci zde vsichni neco tusime o tom, jak funguje offline reklama na internetove projekty a zazili jsme vsechny ty Quicky, Redboxy a spol. Ale i kdyby tomu tak bylo, tak co se stane? Pokud ctenari ctou bezplatny webovy magazin A, znamena to, ze nebudou cist bezplatny webovy magazin B? To je ta klicova otazka a ja jsem presvedcen, ze apriorni kladna odpoved je nespravna. Proto prave nechapu ten konkurencni boj o ctenare. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 05. 2003, 00:45 CEST