Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: pARANOIk (netmag@seznam.cz)
Date: 18. 12. 2002, 15:58 CET


>tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží.

Versus

>vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných 
>služeb nebo zboží.


Pravdu ma z meho pohledu pan Weill. Protoze kdo hodnoti, zda je produkt/sluzba kvalitni ?
Zakaznik. Svoji koupi. Jak posoudite kvalitu neceho ? Vse je  prece relativni...

Cili jde jen a pouze o to vyvoalni dojmu - svymi kvalitnimi produkty tento dojem vyvolate napr. 

Sorry, nevim jak tu myslenku presneji vyjadrit, nejak mi chybi slova, snad mi rozumite...



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 15:59 CET