Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 12. 2002, 15:37 CET


Úplně jednoduše, a přesně stejně, jak si vysvětlit, že (například) pro
výrobce rumu a krabicového vína jsou nejlepšími odběrateli lidé s nízkými
příjmy, kteří obracejí každou korunu: protože je jich velmi mnoho. Ovšem
právě proto se oslovování těchto cílových skupin realizuje přes nejmasovější
média, přes TV Nova s největším zásahem, ne přes fazole.
Nebo, když jsme u těch otázek: proč si tedy některý z mobilních operátorů už
dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň? Tyto firmy zřejmě nemůžeme
podezřívat z toho, že by nerozuměly marketingu...


----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 2:20 PM
Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?


Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal:

> fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou
> skupinou, lidově řečeno pár stovek děcek, které
> nemají peníze a místo něčeho pořádného
> tráví čas sbíráním fazulí.

Aniž bych chtel zpochybňovat vaše zkušenosti a průzkumy, nemohu
se zbavit dojmu, že v citované tvrzení převažuje intuice nad
realitou. Jak si jinak vysvětlit, že ty hromady nemajetných
děcek vytvářejí tak obrovské trhy, jako jsou mobily (a zejména
některé mobilní služby), velká část hudební produkce, pokémoní
cokoli, atd.

Shodou okolností jsem včera blogoval úvahu Petera Merholze

http://www.sovavsiti.cz/weblog/2002_12_15_ba.html#86195570

jehož vysvětlení zní docela logicky.

Zdraví,

Marek Prokop



----------------------------------------------------------- reklama -----
Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 15:37 CET