Úplně jednoduše, a přesně stejně, jak si vysvětlit, že (například) pro výrobce rumu a krabicového vína jsou nejlepšími odběrateli lidé s nízkými příjmy, kteří obracejí každou korunu: protože je jich velmi mnoho. Ovšem právě proto se oslovování těchto cílových skupin realizuje přes nejmasovější média, přes TV Nova s největším zásahem, ne přes fazole. Nebo, když jsme u těch otázek: proč si tedy některý z mobilních operátorů už dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň? Tyto firmy zřejmě nemůžeme podezřívat z toho, že by nerozuměly marketingu... ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, December 18, 2002 2:20 PM Subject: RE: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? Hlavenka Jiri [SMTP:jiri.hlavenka@cpress.cz] napsal: > fazoláři jsou komerčně zcela nevytěžitelnou > skupinou, lidově řečeno pár stovek děcek, které > nemají peníze a místo něčeho pořádného > tráví čas sbíráním fazulí. Aniž bych chtel zpochybňovat vaše zkušenosti a průzkumy, nemohu se zbavit dojmu, že v citované tvrzení převažuje intuice nad realitou. Jak si jinak vysvětlit, že ty hromady nemajetných děcek vytvářejí tak obrovské trhy, jako jsou mobily (a zejména některé mobilní služby), velká část hudební produkce, pokémoní cokoli, atd. Shodou okolností jsem včera blogoval úvahu Petera Merholze http://www.sovavsiti.cz/weblog/2002_12_15_ba.html#86195570 jehož vysvětlení zní docela logicky. Zdraví, Marek Prokop ----------------------------------------------------------- reklama ----- Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 15:37 CET