18. prosince 2002, 15:31:20, Hlavenka Jiri: >> Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem >> pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především > tvorba >> vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. >> >> He? >> >> Tomu fakt věříte? Já bych to formuloval trochu jinak - cenově >> nejefektivnějším prostředkem pro získání stálých a kvalitních >> návštěvníků a zákazníků je především vyvolání dojmu, že poskytujete >> vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. >> > Nejenomže v to věřím, ale tak i podnikám. Zboží za nějakou tu miliardu korun > naše skupina CPress & spol za svůj život utržila, takže to zase asi tak > hloupá strategie nebude. Dokonce, pane Weile, znám jiné velké a úspěšné mno, pane Hlavenko, raději tohle moc nerozmazávejte ;). člověk by nesměl číst knihy z Vašeho vydavatelství a především jejich anotace, aby tomuto tvrzení mohl uvěřit. Každá kniha je vychválena do nebes, ale málokterá skutečně dobrá je. To je prostý fakt a osobně si ani nemyslím, že by to bylo něco špatného. Nelze vydávat pouze a jenom kvalitní knihy. Je potřeba vydávat také knihy, které přinesou zisk a bohužel to bývají často knihy kvality pochybné. Vím, o čem mluvím, kolem knih a časopisů se živím už pár let a poměry znám. Navíc je to stejné ve všech oborech. Skutečně kvalitních produktů je málo. Zkrátka pane Hlavenko, nemohu Vám věřit v tom, že nabízíte jen kvalitní zboží - Vaše nabídka knih Váš omyl dokazuje. Vaše víra v kvalitu knih do nich ještě tu kvalitu nenacpe. > firmy, které podnikají stejně, a vy je znáte taky. To ovšem neznamená, že > zapomínáme na dobrý marketing. No to bych také doporučoval. Jedině dobrý marketing firmu nejen uživí, ale také přinese i slušný zisk. > Mimochodem, ve světových obchodních a marketingových teorií se zejména v > poslední době často diskutuje o pojmu "losing customer" - zákazník, který > sice u vás i nakoupí, ale na kterém z různých důvodů ztrácíte peníze (pro > mě, česky, fazolář). Neškodí si o tom něco přečíst, nejsou to žádné > hlouposti. Ale jistě. Proto se však přeci nebudu nad takového zákazníka povyšovat a ohrnovat nad ním nos, že to je "fazolové děcko". Spousta těchto "děcek", jak Vy říkáte, totiž může přinést zisk později či ovlivnit další osoby, které zisk přinesou. To byste měl v marketingových teoriích najít také, pokud jste je četl pečlivě. Je na rozhodnutí každého člověka, na jakou skupinu zákazníků se zaměří. Ani já ve svém podnikání nepřijmu práci od každého. Přesto si nedovolím být přezíravý vůči těm ostatním. Vážím si i takových lidí a vážím si podnikatelů, kteří se jim věnují. --- OT skončeme poznámkou osobnější - začínat tím je nevhodné. Dle psychologů tak jednají jen lidé, kteří mají potřebu ukázat svou převahu. Takže jsem se poučil a tuto potřebu tajím a vkládám ji až na konec svých úvah, kde tomu psychologové přikládají váhu menší. ;) >> Vaše příspěvky nejen v této konferenci mne dlouhodobě fascinují, pane >> Hlavenko. Obdivuji zásobu Vašich bonmotů a nevyčerpatelný zdroj >> pohrdání zákazníkem i diskutujícími. >> >> Samozřejmě že lze ve Windows pracovat, ale upřímně řečeno >> je jednodušší si nainstalovat na záchodě roličku skelné vaty. > Mně připadá poměrně pohrdavý právě tento příspěvek a tento "signature"... Kdybyste tak označil jen cookie na konci mého mailu, bral bych to. Takto si sice cením Vašeho názoru, ale mohu mu přikládat jen minimální váhu. V mém příspěvku nebylo pohrdavého nic. Každopádně děkuji za Vaše vyjádření. Jste zkušenější člověk než já, poznáte pohrdání lépe. P.S.: vezměte na milost modemáře, který bude reagovat téměř vždy až po on-line bitvě uživatelů pevných linek ;) -- David Weil david@weil.cz ... Odborník je člověk, který už se dopustil všech obvyklých chyb v určitém oboru. The Bat! 1.61 Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 19. 12. 2002, 19:53 CET