> Vaše příspěvky nejen v této konferenci mne dlouhodobě fascinují, pane > Hlavenko. Obdivuji zásobu Vašich bonmotů a nevyčerpatelný zdroj > pohrdání zákazníkem i diskutujícími. > > Samozřejmě že lze ve Windows pracovat, ale upřímně řečeno > je jednodušší si nainstalovat na záchodě roličku skelné vaty. Mně připadá poměrně pohrdavý právě tento příspěvek a tento "signature"... > Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem > pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především tvorba > vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. > > He? > > Tomu fakt věříte? Já bych to formuloval trochu jinak - cenově > nejefektivnějším prostředkem pro získání stálých a kvalitních > návštěvníků a zákazníků je především vyvolání dojmu, že poskytujete > vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných služeb nebo zboží. > Nejenomže v to věřím, ale tak i podnikám. Zboží za nějakou tu miliardu korun naše skupina CPress & spol za svůj život utržila, takže to zase asi tak hloupá strategie nebude. Dokonce, pane Weile, znám jiné velké a úspěšné firmy, které podnikají stejně, a vy je znáte taky. To ovšem neznamená, že zapomínáme na dobrý marketing. Mimochodem, ve světových obchodních a marketingových teorií se zejména v poslední době často diskutuje o pojmu "losing customer" - zákazník, který sice u vás i nakoupí, ale na kterém z různých důvodů ztrácíte peníze (pro mě, česky, fazolář). Neškodí si o tom něco přečíst, nejsou to žádné hlouposti.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 15:31 CET