Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 18. 12. 2002, 15:31 CET


> Vaše příspěvky nejen v této konferenci mne dlouhodobě fascinují, pane
> Hlavenko. Obdivuji zásobu Vašich bonmotů a nevyčerpatelný zdroj
> pohrdání zákazníkem i diskutujícími.
>
> Samozřejmě že lze ve Windows pracovat, ale upřímně řečeno
> je jednodušší si nainstalovat na záchodě roličku skelné vaty.

Mně připadá poměrně pohrdavý právě tento příspěvek a tento "signature"...

> Ještě mírně off topic bych podotkl, že cenově nejefektivnějším prostředkem
> pro získání stálých a kvalitních návštěvníků a zákazníků je především
tvorba
> vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo zboží.
>
> He?
>
> Tomu fakt věříte? Já bych to formuloval trochu jinak - cenově
> nejefektivnějším prostředkem pro získání stálých a kvalitních
> návštěvníků a zákazníků je především vyvolání dojmu, že poskytujete
> vynikající obsah, nabídku kvalitních a výhodných služeb nebo zboží.
>

Nejenomže v to věřím, ale tak i podnikám. Zboží za nějakou tu miliardu korun
naše skupina CPress & spol za svůj život utržila, takže to zase asi tak
hloupá strategie nebude. Dokonce, pane Weile, znám jiné velké a úspěšné
firmy, které podnikají stejně, a vy je znáte taky. To ovšem neznamená, že
zapomínáme na dobrý marketing.

Mimochodem, ve světových obchodních a marketingových teorií se zejména v
poslední době často diskutuje o pojmu "losing customer" - zákazník, který
sice u vás i nakoupí, ale na kterém z různých důvodů ztrácíte peníze (pro
mě, česky, fazolář). Neškodí si o tom něco přečíst, nejsou to žádné
hlouposti.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 15:31 CET