Mno, pridavat jsem se nechtel, ale nyni jiz musim. Kdyz pominu graficky obsah, jedna se minimalne k reklamu klamavou. Kde berete tu jistotu, ze je u vas jsou "Nejrychlejsi zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu." ? Nejrychlejsi myslite kde? U nas? V Brne, ve vasi kancelari? Mam obavu, ze nejen my, ale i dalsi by se proti tomu tvrzeni mohli ohradit a to nejen slovne. Přeji hezky den. Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz > Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká > tématu konference >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je >> > předmětem reklamy. > Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich > příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým > filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám > se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který > provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy, > když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že > živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží. > ----- Original Message ----- > From: <nokia@logo4u.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM > Subject: Re: reklama na mobilmanii >> Vazeny pane Hlavenko, >> a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li > vsak >> zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam >> skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-) >> b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy >> odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v konferenci? >> c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se >> povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se povazuji > za >> snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v >> konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam > snad >> podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v CR??? >> d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny uzivatel >> Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho ji >> tedy delate? >> e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se > CELY >> muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze > nekdo >> nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-) >> >> Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet > Vami >> deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni e-maily >> clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi. >> >> Jarek Jesenský >> >> www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz >> >> >> >> >> ----- Original Message ----- >> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> >> To: <reklama@nawebu.cz> >> Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM >> Subject: Re: reklama na mobilmanii >> >> >> > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník > ve >> > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše, >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je >> > předmětem reklamy. >> > >> > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak >> byste >> > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné > společnosti >> > se to považuje za samozřejmé. >> > >> > ----- Original Message ----- >> > From: <nokia@logo4u.cz> >> > To: <reklama@nawebu.cz> >> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM >> > Subject: Re: reklama na mobilmanii >> > >> > >> > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni >> ctenare >> > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi >> > pocitacovimi >> > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti > a >> > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media >> > > nebyla ochotna akceptovat. >> > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku >> > typickou >> > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi >> > zacnou >> > > hledat jine magaziny. >> > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti >> Blesku >> > a >> > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri > i >> > > touto cestou. >> > > >> > > Jarek Jesenský >> > > >> > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz >> > > >> > > >> > > >> > > >> > > ----- Original Message ----- >> > > From: "David Bures" <bures@web.de> >> > > To: <reklama@nawebu.cz> >> > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM >> > > Subject: Re: reklama na mobilmanii >> > > >> > > >> > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :) >> > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti .. >> > > >> > > >> > > >> > > ----------------------------------------------------------- >> reklama ----- >> > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz >> > >> >> ------------------------------------------------------------------------- >> > > >> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> http://reklama.nawebu.cz/ >> > >> > ----------------------------------------------------------- > reklama ----- >> > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry >> >> ------------------------------------------------------------------------- >> > >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ >> >> > >> > >> >> >> ----------------------------------------------------------- reklama ----- >> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz >> ------------------------------------------------------------------------- >> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz > ------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:07 CET