Re: reklama na mobilmanii

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 02. 12. 2002, 19:06 CET


Mno,  pridavat  jsem  se  nechtel,  ale  nyni  jiz  musim. Kdyz pominu
graficky  obsah,  jedna se minimalne k reklamu klamavou. Kde berete tu
jistotu, ze je u vas jsou "Nejrychlejsi zprávy, testy, zajímavosti ze
světa počítačů a Internetu." ?
Nejrychlejsi myslite kde? U nas? V Brne, ve vasi kancelari? Mam obavu,
ze  nejen  my, ale i dalsi by se proti tomu tvrzeni mohli ohradit a to
nejen slovne.

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz

> Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká
> tématu konference
>> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
>> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
>> > předmětem reklamy.


> Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich
> příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým
> filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám
> se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který
> provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy,
> když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že
> živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží.



> ----- Original Message -----
> From: <nokia@logo4u.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM
> Subject: Re: reklama na mobilmanii


>> Vazeny pane Hlavenko,
>> a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li
> vsak
>> zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam
>> skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-)
>> b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy
>> odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v konferenci?
>> c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se
>> povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se povazuji
> za
>> snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v
>> konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam
> snad
>> podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v CR???
>> d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny uzivatel
>> Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho ji
>> tedy delate?
>> e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se
> CELY
>> muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze
> nekdo
>> nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-)
>>
>> Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet
> Vami
>> deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni e-maily
>> clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi.
>>
>>                       Jarek Jesenský
>>
>>             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
>>
>>
>>
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
>> To: <reklama@nawebu.cz>
>> Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM
>> Subject: Re: reklama na mobilmanii
>>
>>
>> > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník
> ve
>> > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše,
>> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
>> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
>> > předmětem reklamy.
>> >
>> > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak
>> byste
>> > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné
> společnosti
>> > se to považuje za samozřejmé.
>> >
>> > ----- Original Message -----
>> > From: <nokia@logo4u.cz>
>> > To: <reklama@nawebu.cz>
>> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM
>> > Subject: Re: reklama na mobilmanii
>> >
>> >
>> > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni
>> ctenare
>> > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi
>> > pocitacovimi
>> > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti
> a
>> > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media
>> > > nebyla ochotna akceptovat.
>> > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku
>> > typickou
>> > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi
>> > zacnou
>> > > hledat jine magaziny.
>> > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti
>> Blesku
>> > a
>> > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri
> i
>> > > touto cestou.
>> > >
>> > >                       Jarek Jesenský
>> > >
>> > >             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
>> > >
>> > >
>> > >
>> > >
>> > > ----- Original Message -----
>> > > From: "David Bures" <bures@web.de>
>> > > To: <reklama@nawebu.cz>
>> > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM
>> > > Subject: Re: reklama na mobilmanii
>> > >
>> > >
>> > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :)
>> > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti ..
>> > >
>> > >
>> > >
>> > > -----------------------------------------------------------
>> reklama -----
>> > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
>> >
>>
>> -------------------------------------------------------------------------
>> > >
>> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
>> http://reklama.nawebu.cz/
>> >
>> > -----------------------------------------------------------
> reklama -----
>> > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry
>>
>> -------------------------------------------------------------------------
>> >
>> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>>
>> >
>> >
>>
>>
>> ----------------------------------------------------------- reklama -----
>> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
>> -------------------------------------------------------------------------
>>
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------

> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:07 CET