> Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká
> tématu konference
> > > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> > > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> > > předmětem reklamy.
Nerekl jsem nikdy, ze na mne bulvarne zapusobil text Vaseho banneru, ale
celkovy dojem a jeho (ne)uroven. Tot vse.
> Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich
> příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým
> filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale
domnívám
> se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který
> provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy,
> když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že
> živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží.
Opravdu mne mrzi, kdyz lide co jiz v podnikatelskem zivote neco dokazali a
jinak by si jich clovek i vazil, musi pouzivat slova jako "pitome" ci
"hloupe zvaneni", misto vecne argumentace.
Jarek Jesenský
www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:02 CET