> Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká > tématu konference > > > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší > > > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je > > > předmětem reklamy. Nerekl jsem nikdy, ze na mne bulvarne zapusobil text Vaseho banneru, ale celkovy dojem a jeho (ne)uroven. Tot vse. > Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich > příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým > filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám > se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který > provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy, > když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že > živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží. Opravdu mne mrzi, kdyz lide co jiz v podnikatelskem zivote neco dokazali a jinak by si jich clovek i vazil, musi pouzivat slova jako "pitome" ci "hloupe zvaneni", misto vecne argumentace. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:02 CET