Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká tématu konference > > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší > > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je > > předmětem reklamy. Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy, když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží. ----- Original Message ----- From: <nokia@logo4u.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM Subject: Re: reklama na mobilmanii > Vazeny pane Hlavenko, > a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li vsak > zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam > skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-) > b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy > odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v konferenci? > c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se > povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se povazuji za > snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v > konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam snad > podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v CR??? > d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny uzivatel > Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho ji > tedy delate? > e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se CELY > muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze nekdo > nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-) > > Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet Vami > deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni e-maily > clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi. > > Jarek Jesenský > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > > ----- Original Message ----- > From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM > Subject: Re: reklama na mobilmanii > > > > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník ve > > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše, > > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší > > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je > > předmětem reklamy. > > > > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak > byste > > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné společnosti > > se to považuje za samozřejmé. > > > > ----- Original Message ----- > > From: <nokia@logo4u.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM > > Subject: Re: reklama na mobilmanii > > > > > > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni > ctenare > > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi > > pocitacovimi > > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti a > > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media > > > nebyla ochotna akceptovat. > > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku > > typickou > > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi > > zacnou > > > hledat jine magaziny. > > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti > Blesku > > a > > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri i > > > touto cestou. > > > > > > Jarek Jesenský > > > > > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > > > > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "David Bures" <bures@web.de> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM > > > Subject: Re: reklama na mobilmanii > > > > > > > > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :) > > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti .. > > > > > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- > reklama ----- > > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz > > > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 18:47 CET