Re: reklama na mobilmanii

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 02. 12. 2002, 18:45 CET


Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká
tématu konference
> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> > předmětem reklamy.


Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich
příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým
filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám
se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který
provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy,
když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že
živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží.



----- Original Message -----
From: <nokia@logo4u.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM
Subject: Re: reklama na mobilmanii


> Vazeny pane Hlavenko,
> a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li
vsak
> zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam
> skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-)
> b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy
> odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v konferenci?
> c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se
> povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se povazuji
za
> snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v
> konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam
snad
> podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v CR???
> d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny uzivatel
> Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho ji
> tedy delate?
> e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se
CELY
> muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze
nekdo
> nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-)
>
> Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet
Vami
> deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni e-maily
> clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi.
>
>                       Jarek Jesenský
>
>             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
>
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM
> Subject: Re: reklama na mobilmanii
>
>
> > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník
ve
> > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše,
> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> > předmětem reklamy.
> >
> > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak
> byste
> > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné
společnosti
> > se to považuje za samozřejmé.
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: <nokia@logo4u.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM
> > Subject: Re: reklama na mobilmanii
> >
> >
> > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni
> ctenare
> > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi
> > pocitacovimi
> > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti
a
> > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media
> > > nebyla ochotna akceptovat.
> > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku
> > typickou
> > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi
> > zacnou
> > > hledat jine magaziny.
> > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti
> Blesku
> > a
> > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri
i
> > > touto cestou.
> > >
> > >                       Jarek Jesenský
> > >
> > >             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "David Bures" <bures@web.de>
> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM
> > > Subject: Re: reklama na mobilmanii
> > >
> > >
> > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :)
> > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti ..
> > >
> > >
> > >
> > > -----------------------------------------------------------
> reklama -----
> > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
> >
>
> -------------------------------------------------------------------------
> > >
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> >
> > -----------------------------------------------------------
reklama -----
> > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry
>
> -------------------------------------------------------------------------
> >
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
> >
> >
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 18:47 CET