Pane Bartoni, ohraďte se, nejen vy, ale i další :-), a nejen slovně, ať je jasno. Ale než tak učiníte, tak si prosím raději v zákoně přečtěte, jak je definován pojem klamavé reklamy, ať neutrácíte zbytečně. ----- Original Message ----- From: "Martin Bartoň" <martin@cdr.cz> To: "Hlavenka Jiri" <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, December 02, 2002 7:06 PM Subject: Re: reklama na mobilmanii > Mno, pridavat jsem se nechtel, ale nyni jiz musim. Kdyz pominu > graficky obsah, jedna se minimalne k reklamu klamavou. Kde berete tu > jistotu, ze je u vas jsou "Nejrychlejsi zprávy, testy, zajímavosti ze > světa počítačů a Internetu." ? > Nejrychlejsi myslite kde? U nas? V Brne, ve vasi kancelari? Mam obavu, > ze nejen my, ale i dalsi by se proti tomu tvrzeni mohli ohradit a to > nejen slovne. > > Přeji hezky den. > > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz > > Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz > > > Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká > > tématu konference > >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší > >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je > >> > předmětem reklamy. > > > > Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich > > příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým > > filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale domnívám > > se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který > > provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám tehdy, > > když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že > > živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží. > > > > > ----- Original Message ----- > > From: <nokia@logo4u.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM > > Subject: Re: reklama na mobilmanii > > > >> Vazeny pane Hlavenko, > >> a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li > > vsak > >> zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam > >> skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-) > >> b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy > >> odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v konferenci? > >> c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se > >> povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se povazuji > > za > >> snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v > >> konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam > > snad > >> podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v CR??? > >> d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny uzivatel > >> Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho ji > >> tedy delate? > >> e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se > > CELY > >> muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze > > nekdo > >> nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-) > >> > >> Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet > > Vami > >> deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni e-maily > >> clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi. > >> > >> Jarek Jesenský > >> > >> www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > >> > >> > >> > >> > >> ----- Original Message ----- > >> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> > >> To: <reklama@nawebu.cz> > >> Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM > >> Subject: Re: reklama na mobilmanii > >> > >> > >> > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník > > ve > >> > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše, > >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší > >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je > >> > předmětem reklamy. > >> > > >> > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak > >> byste > >> > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné > > společnosti > >> > se to považuje za samozřejmé. > >> > > >> > ----- Original Message ----- > >> > From: <nokia@logo4u.cz> > >> > To: <reklama@nawebu.cz> > >> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM > >> > Subject: Re: reklama na mobilmanii > >> > > >> > > >> > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni > >> ctenare > >> > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi > >> > pocitacovimi > >> > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti > > a > >> > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media > >> > > nebyla ochotna akceptovat. > >> > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku > >> > typickou > >> > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi > >> > zacnou > >> > > hledat jine magaziny. > >> > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti > >> Blesku > >> > a > >> > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri > > i > >> > > touto cestou. > >> > > > >> > > Jarek Jesenský > >> > > > >> > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > >> > > > >> > > > >> > > > >> > > > >> > > ----- Original Message ----- > >> > > From: "David Bures" <bures@web.de> > >> > > To: <reklama@nawebu.cz> > >> > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM > >> > > Subject: Re: reklama na mobilmanii > >> > > > >> > > > >> > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :) > >> > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti .. > >> > > > >> > > > >> > > > >> > > ----------------------------------------------------------- > >> reklama ----- > >> > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz > >> > > >> > >> ------------------------------------------------------------------------- > >> > > > >> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > >> http://reklama.nawebu.cz/ > >> > > >> > ----------------------------------------------------------- > > reklama ----- > >> > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry > >> > >> ------------------------------------------------------------------------- > >> > > >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > > http://reklama.nawebu.cz/ > >> > >> > > >> > > >> > >> > >> ----------------------------------------------------------- reklama ----- > >> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz > >> ------------------------------------------------------------------------- > >> > >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz > > ------------------------------------------------------------------------- > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 09:30 CET