Re: reklama na mobilmanii

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 03. 12. 2002, 09:26 CET


Pane Bartoni, ohraďte se, nejen vy, ale i další :-), a nejen slovně, ať je
jasno. Ale než tak učiníte, tak si prosím raději v zákoně přečtěte, jak je
definován pojem klamavé reklamy, ať neutrácíte zbytečně.

----- Original Message -----
From: "Martin Bartoň" <martin@cdr.cz>
To: "Hlavenka Jiri" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, December 02, 2002 7:06 PM
Subject: Re: reklama na mobilmanii


> Mno,  pridavat  jsem  se  nechtel,  ale  nyni  jiz  musim. Kdyz pominu
> graficky  obsah,  jedna se minimalne k reklamu klamavou. Kde berete tu
> jistotu, ze je u vas jsou "Nejrychlejsi zprávy, testy, zajímavosti ze
> světa počítačů a Internetu." ?
> Nejrychlejsi myslite kde? U nas? V Brne, ve vasi kancelari? Mam obavu,
> ze  nejen  my, ale i dalsi by se proti tomu tvrzeni mohli ohradit a to
> nejen slovne.
>
> Přeji hezky den.
>
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
>
> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz
>
> > Pane Jesenský, pouze zopakuji původní otázku, která se nepochybně týká
> > tématu konference
> >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> >> > předmětem reklamy.
>
>
> > Vaše ostatní přípodotky, jsou, promiňte mně to slovo, pitomé. Vašich
> > příspěvků v posledních cca třech měsících jsem napočítal padesát (letmým
> > filtrem v odstraněné poště v Outlooku). Pořadí vám už nesečtu, ale
domnívám
> > se, že jste mezi vítězi :-). Vaším konkurentem je Computer Press, který
> > provozuje jak živě, jak Mobilmanii. Osobně laděné poznámky používám
tehdy,
> > když dospěji k názoru, že si to dotyčný za své hloupé žvanění (o tom, že
> > živě chce přebrat čtenáře Blesku, například) zaslouží.
>
>
>
> > ----- Original Message -----
> > From: <nokia@logo4u.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Monday, December 02, 2002 6:05 PM
> > Subject: Re: reklama na mobilmanii
>
>
> >> Vazeny pane Hlavenko,
> >> a) nemam dojem ze me zdejsi vystupy jsou nejak mimoradne caste, mate-li
> > vsak
> >> zajem a cas to evidovat, poslete mi prosim na soukromy e-mail jake mam
> >> skutecne poradi v cetnosti prispevku, vcelku by mne to zajimalo :-)
> >> b) nepochopil jsem duvody Vasich osobnich invektiv, kdyz Vy sam vzdy
> >> odkazujete osobni problemy resit na soukromem e-mailu a ne v
konferenci?
> >> c) to ze nekdo verejne vyjadri svuj nazor jeste snad neznamena, ze se
> >> povazuje za neco co zde pro mne urazlive naznacujete. Naopak se
povazuji
> > za
> >> snad pouceneho laika v provozovani webu, grafice i reklame a zde v
> >> konferenci jsem proto, abych se neco priucil (coz se obcas i dari). Mam
> > snad
> >> podle Vas mlcet a nechat mluvit jen zastupce 10 nejvetsich serveru v
CR???
> >> d) Vase reklama na mne osobne takhle zapusobila, a to jsem bezny
uzivatel
> >> Internetu, zadny kreativec nebo clovek pracujici v reklame - pro koho
ji
> >> tedy delate?
> >> e) kdyby jste nebyl zcela zaslepen svym urazenim, vsiml byste si, ze se
> > CELY
> >> muj prispevek tykal vyhradne ZIVE.CZ, coz neni nase konkurence. To ze
> > nekdo
> >> nevhodne pojmenoval tento thread si prosim vyridte s nim :-)
> >>
> >> Takze ted je to jedna : jedna na verejnosti, zkuste se uz prosim drzet
> > Vami
> >> deklarovanych zasad a piste sve urazky a nepravdy primo na osobni
e-maily
> >> clenu konference, kteri se Vam buhviproc znelibi.
> >>
> >>                       Jarek Jesenský
> >>
> >>             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> ----- Original Message -----
> >> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> >> To: <reklama@nawebu.cz>
> >> Sent: Monday, December 02, 2002 5:31 PM
> >> Subject: Re: reklama na mobilmanii
> >>
> >>
> >> > Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší
odborník
> > ve
> >> > skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše,
> >> > vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> >> > zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> >> > předmětem reklamy.
> >> >
> >> > Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak
> >> byste
> >> > se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné
> > společnosti
> >> > se to považuje za samozřejmé.
> >> >
> >> > ----- Original Message -----
> >> > From: <nokia@logo4u.cz>
> >> > To: <reklama@nawebu.cz>
> >> > Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM
> >> > Subject: Re: reklama na mobilmanii
> >> >
> >> >
> >> > > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni
> >> ctenare
> >> > > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi
> >> > pocitacovimi
> >> > > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o
preziti
> > a
> >> > > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera
media
> >> > > nebyla ochotna akceptovat.
> >> > > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku
> >> > typickou
> >> > > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny
lidi
> >> > zacnou
> >> > > hledat jine magaziny.
> >> > > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti
> >> Blesku
> >> > a
> >> > > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou
nekteri
> > i
> >> > > touto cestou.
> >> > >
> >> > >                       Jarek Jesenský
> >> > >
> >> > >             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
> >> > >
> >> > >
> >> > >
> >> > >
> >> > > ----- Original Message -----
> >> > > From: "David Bures" <bures@web.de>
> >> > > To: <reklama@nawebu.cz>
> >> > > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM
> >> > > Subject: Re: reklama na mobilmanii
> >> > >
> >> > >
> >> > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :)
> >> > > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti ..
> >> > >
> >> > >
> >> > >
> >> > > -----------------------------------------------------------
> >> reklama -----
> >> > > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
> >> >
> >>
>
>> -------------------------------------------------------------------------
> >> > >
> >> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> >> http://reklama.nawebu.cz/
> >> >
> >> > -----------------------------------------------------------
> > reklama -----
> >> > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry
> >>
>
>> -------------------------------------------------------------------------
> >> >
> >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> > http://reklama.nawebu.cz/
> >>
> >> >
> >> >
> >>
> >>
> >> -----------------------------------------------------------
reklama -----
> >> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
>
>> -------------------------------------------------------------------------
> >>
> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
> > -----------------------------------------------------------
reklama -----
> > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz
>
> -------------------------------------------------------------------------
>
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 09:30 CET