Lide delajici "jednoduche informativni" veci nemaji na trhu co delat. Vzdy prece chcete vytezit MAXIMUM z internetu. Pokud chcete klientovi opravdu pomoci, musite dobre znat jeho byznys, a tam jiz o citliva data jde. I s tim bannerem to podle mne nejde. Kdyby za mnou ted najednou prisli dva dovozci Barbie do CR, at jim udelame predvanocni banner, vzal bych jen jednoho. Protoze jenom do jednoho banneru bychom mohli dat to maximum, co v nas je. Asi jste nekdy nejake poradny banner nebo obecne internetovou reklamu delal. Takze vite, ze poradna reklama zabere hodiny vymysleni, zpracovani, testovani, strkate to vsude mozne, abyste odzkouseli reakce atd. Nedokazu si predstavit, ze bych to delal pro dve konkurujici si firmy najednou. Nejsem zena, abych dokazal myslet na dve veci zaroven. :-) Rob www.robertnemec.com Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz ----- Original Message ----- From: <nokia@logo4u.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:49 PM Subject: Re: Kreativita > Dekuji za odpoved, u toho pozicovani jsou to vcelku logicke a zname > argumenty. > Myslim si vsak, ze u tvorby jednoducheho informativniho webu nebo banneru az > tak nevadi, jestli je zhotovim pro dve realitky ci dve telekomunikacni > firmy, ne? Pokud je webova prezentace, nebo kreativita banneru zasadne > odlisna, a klient Vam nesdeluje zadna zasadni data o sobe, tak proc ne? > Chapu ze u dlouhodobe starosti agentury o firmu ci jeji konkretni znacku > vyrobku nelze pracovat pro 2 konkurujici si klienty, ale zhotoveni banneru > jednim DOBRYM grafickym studiem pro obe firmy by mi tedy nevadilo. > > Jarek Jesenský > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > ----- Original Message ----- > From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:37 PM > Subject: Re: Kreativita > > > > Webove prezentace/aplikace a pozicovani. > > > > Je to docela jasne, ne? Pokazde se snazime, aby nase reseni bylo nejlepsi > > mozne v ramci klientovych financnich moznosti. A kdyz tedy chceme to > > nejlepsi pro realitku A, jak bychom mohli chtit to nejlepsi pro realitku > B, > > pokud A a B bojuji na stejnem trhu. > > > > To je jako hrat sachy sam proti sobe. Proste to nejde. Nemuzete chtit > vyhrat > > a zaroven sam sebe porazit. > > > > Obdobne je to s pozicovanim. Kdyz napozicuji na slovo ci slovni spojeni A, > > pouziji vsechny mozne figle, aby se nikdo nedostal pred slovo A. Tudiz, > > dokud se nezmeni algoritmus, nemuzu vymyslet uz nic lepsiho a dostat se > pred > > A. > > > > Samozrejme, casto jeste existuje nejaka desetinka procenta, jak pozici > jeste > > zlepsit. Ale me klient zaplatil za to, aby byl na prvnim miste on. Proc > bych > > tedy pred nej daval jeho konkurenta? > > > > Souvisi to s tim, ze se snazime o dlouhodobe vztahy. Vztah nekonci > predanim > > prezentace. Klient nam zaplatil dost penez, tak bychom se o nej meli take > > dlouhodobe starat, ne? Proste musi mit jistotu, ze kdyz si objedna nas, > > budeme kopat 100 % za nej a ne za nikoho jineho. > > > > Rob > > www.robertnemec.com > > > > Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: <nokia@logo4u.cz> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:26 PM > > Subject: Re: Kreativita > > > > > > > Mohu se zeptat co pro ty realitky na Internetu delate a nakolik u techto > > > projektu hrozi konflikt zajmu? > > > > > > Jarek Jesenský > > > > > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > > > > > > ----- Original Message ----- > > > From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> > > > To: <reklama@nawebu.cz> > > > Sent: Tuesday, November 26, 2002 5:40 PM > > > Subject: Re: Kreativita > > > > > > > > > > URCITE JE. MY NAPR. MAME ZASADU, ZE KDYZ DELAME V JEDNOM MESTE PRO > > JISTOU > > > > REALITKU, NEMUZEME PAK PO DOBU MIN. JEDNOHO, SPISE VSAK DVOU LET DELAT > > VE > > > > STEJNEM MESTE PRO STEJNOU REALITKU. > > > > > > > Rob > > > > www.robertnemec.com > > > > > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- > reklama ----- > > > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > > > http://www.stavocentrum.cz > > > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Hledate IT odborniky? Na ROOTu je najdete! (http://www.root.cz) > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:58 CET