Dekuji za odpoved, u toho pozicovani jsou to vcelku logicke a zname argumenty. Myslim si vsak, ze u tvorby jednoducheho informativniho webu nebo banneru az tak nevadi, jestli je zhotovim pro dve realitky ci dve telekomunikacni firmy, ne? Pokud je webova prezentace, nebo kreativita banneru zasadne odlisna, a klient Vam nesdeluje zadna zasadni data o sobe, tak proc ne? Chapu ze u dlouhodobe starosti agentury o firmu ci jeji konkretni znacku vyrobku nelze pracovat pro 2 konkurujici si klienty, ale zhotoveni banneru jednim DOBRYM grafickym studiem pro obe firmy by mi tedy nevadilo. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:37 PM Subject: Re: Kreativita > Webove prezentace/aplikace a pozicovani. > > Je to docela jasne, ne? Pokazde se snazime, aby nase reseni bylo nejlepsi > mozne v ramci klientovych financnich moznosti. A kdyz tedy chceme to > nejlepsi pro realitku A, jak bychom mohli chtit to nejlepsi pro realitku B, > pokud A a B bojuji na stejnem trhu. > > To je jako hrat sachy sam proti sobe. Proste to nejde. Nemuzete chtit vyhrat > a zaroven sam sebe porazit. > > Obdobne je to s pozicovanim. Kdyz napozicuji na slovo ci slovni spojeni A, > pouziji vsechny mozne figle, aby se nikdo nedostal pred slovo A. Tudiz, > dokud se nezmeni algoritmus, nemuzu vymyslet uz nic lepsiho a dostat se pred > A. > > Samozrejme, casto jeste existuje nejaka desetinka procenta, jak pozici jeste > zlepsit. Ale me klient zaplatil za to, aby byl na prvnim miste on. Proc bych > tedy pred nej daval jeho konkurenta? > > Souvisi to s tim, ze se snazime o dlouhodobe vztahy. Vztah nekonci predanim > prezentace. Klient nam zaplatil dost penez, tak bychom se o nej meli take > dlouhodobe starat, ne? Proste musi mit jistotu, ze kdyz si objedna nas, > budeme kopat 100 % za nej a ne za nikoho jineho. > > Rob > www.robertnemec.com > > Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz > > > > ----- Original Message ----- > From: <nokia@logo4u.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:26 PM > Subject: Re: Kreativita > > > > Mohu se zeptat co pro ty realitky na Internetu delate a nakolik u techto > > projektu hrozi konflikt zajmu? > > > > Jarek Jesenský > > > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> > > To: <reklama@nawebu.cz> > > Sent: Tuesday, November 26, 2002 5:40 PM > > Subject: Re: Kreativita > > > > > > > URCITE JE. MY NAPR. MAME ZASADU, ZE KDYZ DELAME V JEDNOM MESTE PRO > JISTOU > > > REALITKU, NEMUZEME PAK PO DOBU MIN. JEDNOHO, SPISE VSAK DVOU LET DELAT > VE > > > STEJNEM MESTE PRO STEJNOU REALITKU. > > > > > Rob > > > www.robertnemec.com > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > > http://www.stavocentrum.cz > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:49 CET