Re: Kreativita

From: nokia@logo4u.cz
Date: 26. 11. 2002, 18:49 CET


Dekuji za odpoved, u toho pozicovani jsou to vcelku logicke a zname
argumenty.
Myslim si vsak, ze u tvorby jednoducheho informativniho webu nebo banneru az
tak nevadi, jestli je zhotovim pro dve realitky ci dve telekomunikacni
firmy, ne? Pokud je webova prezentace, nebo kreativita banneru zasadne
odlisna, a klient Vam nesdeluje zadna zasadni data o sobe, tak proc ne?
Chapu ze u dlouhodobe starosti agentury o firmu ci jeji konkretni znacku
vyrobku nelze pracovat pro 2 konkurujici si klienty, ale zhotoveni banneru
jednim DOBRYM grafickym studiem pro obe firmy by mi tedy nevadilo.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:37 PM
Subject: Re: Kreativita


> Webove prezentace/aplikace a pozicovani.
>
> Je to docela jasne, ne? Pokazde se snazime, aby nase reseni bylo nejlepsi
> mozne v ramci klientovych financnich moznosti. A kdyz tedy chceme to
> nejlepsi pro realitku A, jak bychom mohli chtit to nejlepsi pro realitku
B,
> pokud A a B bojuji na stejnem trhu.
>
> To je jako hrat sachy sam proti sobe. Proste to nejde. Nemuzete chtit
vyhrat
> a zaroven sam sebe porazit.
>
> Obdobne je to s pozicovanim. Kdyz napozicuji na slovo ci slovni spojeni A,
> pouziji vsechny mozne figle, aby se nikdo nedostal pred slovo A. Tudiz,
> dokud se nezmeni algoritmus, nemuzu vymyslet uz nic lepsiho a dostat se
pred
> A.
>
> Samozrejme, casto jeste existuje nejaka desetinka procenta, jak pozici
jeste
> zlepsit. Ale me klient zaplatil za to, aby byl na prvnim miste on. Proc
bych
> tedy pred nej daval jeho konkurenta?
>
> Souvisi to s tim, ze se snazime o dlouhodobe vztahy. Vztah nekonci
predanim
> prezentace. Klient nam zaplatil dost penez, tak bychom se o nej meli take
> dlouhodobe starat, ne? Proste musi mit jistotu, ze kdyz si objedna nas,
> budeme kopat 100 % za nej a ne za nikoho jineho.
>
> Rob
> www.robertnemec.com
>
> Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: <nokia@logo4u.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:26 PM
> Subject: Re: Kreativita
>
>
> > Mohu se zeptat co pro ty realitky na Internetu delate a nakolik u techto
> > projektu hrozi konflikt zajmu?
> >
> >                       Jarek Jesenský
> >
> >             www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Tuesday, November 26, 2002 5:40 PM
> > Subject: Re: Kreativita
> >
> >
> > > URCITE JE. MY NAPR. MAME ZASADU, ZE KDYZ DELAME V JEDNOM MESTE PRO
> JISTOU
> > > REALITKU, NEMUZEME PAK PO DOBU MIN. JEDNOHO, SPISE VSAK DVOU LET DELAT
> VE
> > > STEJNEM MESTE PRO STEJNOU REALITKU.
> >
> > > Rob
> > > www.robertnemec.com
> >
> >
> >
> > -----------------------------------------------------------
reklama -----
> > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum?
> > http://www.stavocentrum.cz
>
> -------------------------------------------------------------------------
> >
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:49 CET