Ano Milane, pravdu dis - opakovani matka moudrosti. Nebo snad 3x a dost? ;) Co se tyce konfliktnosti - nejak se nam tu ztratila ta puvodni myslenka - tajne jsem doufal v nejake reakce. V okamziku, kdy se medium pozicuje i jako mediazastupitelstvi a kreativni shop, pak dochazi k zajimavemu jevu - jak se na to kuprikladu bude tvarit Centrum, ci Atlas, kdyz u nich bude zjistovat Seznam volne terminy a formaty? Jak bude vypadat jednani Seznamu s jinymi servery o vysi provize? atd... Co se tyce grafickeho studia, bez znalosti pozadi si myslim, ze produkcni studia nemaji konflikt zajmu tak prisne vymezeny. Velmi casto se jedna "jen" o graficke prace (nejde o strategicke informace), ktere casto muze zadavat jiny subjekt, nez je ve skutecnosti primym objednatelem. Tim mam na mysli situaci, kdy napriklad tvorbu loga udela studio pro primeho klienta a vysazeni inzeratu pro reklamni agenturu - zadny konflikt tam nevidim. V zasade vse samozrejme zavisi na tom, jak ma klient uzavrenou smlouvu s dodavatelem. I kdyz i to je asi problematicke - viz znamy konflikt Y&R and Oskaru. Lada Trpak Milan Beneda wrote: Kdyz uz je tady rec o konfliktu zajmu neni take dle tohoto vykladu tak trochu konflikt zajmu, kdyz specializovane graficke studio pracuje pro nekolik vzajemne konkurencnich klientu ? napriklad telekomunikacnich :-) Milan Beneda MCI
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:39 CET