Re: Kreativita

From: Ladislav Trpak (ladis@advertures.cz)
Date: 26. 11. 2002, 18:53 CET


Ano Milane,
pravdu dis - opakovani matka moudrosti. Nebo snad 3x a dost? ;)

Co se tyce konfliktnosti - nejak se nam tu ztratila ta puvodni myslenka 
- tajne jsem doufal v nejake reakce.
V okamziku, kdy se medium pozicuje i jako mediazastupitelstvi a 
kreativni shop, pak dochazi k zajimavemu jevu - jak se na to kuprikladu 
bude tvarit Centrum, ci Atlas, kdyz u nich bude zjistovat Seznam volne 
terminy a formaty? Jak bude vypadat jednani Seznamu s jinymi servery o 
vysi provize? atd...

Co se tyce grafickeho studia, bez znalosti pozadi si myslim, ze 
produkcni studia nemaji konflikt zajmu  tak prisne vymezeny. Velmi casto 
se jedna "jen" o graficke prace (nejde o strategicke informace), ktere 
casto muze zadavat jiny subjekt, nez je ve skutecnosti primym 
objednatelem. Tim mam na mysli situaci, kdy napriklad tvorbu loga udela 
studio pro primeho klienta a vysazeni inzeratu pro reklamni agenturu - 
zadny konflikt tam nevidim. V zasade vse samozrejme zavisi na tom, jak 
ma klient uzavrenou smlouvu s dodavatelem. I kdyz i to je asi 
problematicke -  viz znamy konflikt Y&R and Oskaru.

Lada Trpak



Milan Beneda wrote:

Kdyz uz je tady rec o konfliktu zajmu neni take dle tohoto vykladu tak
trochu konflikt zajmu, kdyz specializovane graficke studio pracuje pro
nekolik vzajemne konkurencnich klientu ? napriklad telekomunikacnich :-)

Milan Beneda
MCI



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:39 CET