> Lide delajici "jednoduche informativni" veci nemaji na trhu co delat. Vzdy > prece chcete vytezit MAXIMUM z internetu. Je otazkou, o co si rekne a na co ma penize klient. Asi nebudete delat realitce z Horni Dolni databazi nemovitosti s on-line objednavkou a 3D prezentaci tech domku za 5.000 Kc, ze ... > Pokud chcete klientovi opravdu pomoci, musite dobre znat jeho byznys, a tam > jiz o citliva data jde. Ano, to jsem uvadel. > I s tim bannerem to podle mne nejde. Kdyby za mnou ted najednou prisli dva > dovozci Barbie do CR, at jim udelame predvanocni banner, vzal bych jen > jednoho. Protoze jenom do jednoho banneru bychom mohli dat to maximum, co v > nas je. Takova situace asi az tak casto nenastava, aby byl nekdo tak jedinecny, aby si prave u nej zadali banner dva naprosto totozni klienti, se stejnym zamerem, cilovkou a pod.. > Asi jste nekdy nejake poradny banner nebo obecne internetovou reklamu delal. Ne, jen se snazim provozovat dva magaziny, jak vyplyva z meho podpisu. > Takze vite, ze poradna reklama zabere hodiny vymysleni, zpracovani, > testovani, strkate to vsude mozne, abyste odzkouseli reakce atd. Nedokazu si > predstavit, ze bych to delal pro dve konkurujici si firmy najednou. Ve velkych firmach to resi zalozenim specialni firmy jen pro tyto pripady konkurujicich si zakazniku. V one man show to asi nejde delat, to mate pravdu. > Nejsem zena, abych dokazal myslet na dve veci zaroven. :-) Hmm, ja spise verim nazoru, ze prave muz obecne zvlada vice operaci v jednom case lepe, zeny jsou lepsi nez my zase v jinych vecech, abych nechtene neurazil zde pritomne damy. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 19:22 CET