Re: Kreativita

From: nokia@logo4u.cz
Date: 26. 11. 2002, 19:22 CET


> Lide delajici "jednoduche informativni" veci nemaji na trhu co delat. Vzdy
> prece chcete vytezit MAXIMUM z internetu.
Je otazkou, o co si rekne a na co ma penize klient. Asi nebudete delat
realitce z Horni Dolni databazi nemovitosti s on-line objednavkou a 3D
prezentaci tech domku za 5.000 Kc, ze ...

> Pokud chcete klientovi opravdu pomoci, musite dobre znat jeho byznys, a
tam
> jiz o citliva data jde.
Ano, to jsem uvadel.

> I s tim bannerem to podle mne nejde. Kdyby za mnou ted najednou prisli dva
> dovozci Barbie do CR, at jim udelame predvanocni banner, vzal bych jen
> jednoho. Protoze jenom do jednoho banneru bychom mohli dat to maximum, co
v
> nas je.
Takova situace asi az tak casto nenastava, aby byl nekdo tak jedinecny, aby
si prave u nej zadali banner dva naprosto totozni klienti, se stejnym
zamerem, cilovkou a pod..

> Asi jste nekdy nejake poradny banner nebo obecne internetovou reklamu
delal.
Ne, jen se snazim provozovat dva magaziny, jak vyplyva z meho podpisu.

> Takze vite, ze poradna reklama zabere hodiny vymysleni, zpracovani,
> testovani, strkate to vsude mozne, abyste odzkouseli reakce atd. Nedokazu
si
> predstavit, ze bych to delal pro dve konkurujici si firmy najednou.
Ve velkych firmach to resi zalozenim specialni firmy jen pro tyto pripady
konkurujicich si zakazniku. V one man show to asi nejde delat, to mate
pravdu.

> Nejsem zena, abych dokazal myslet na dve veci zaroven. :-)
Hmm, ja spise verim nazoru, ze prave muz obecne zvlada vice operaci v jednom
case lepe, zeny jsou lepsi nez my zase v jinych vecech, abych nechtene
neurazil zde pritomne damy.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 19:22 CET