Webove prezentace/aplikace a pozicovani. Je to docela jasne, ne? Pokazde se snazime, aby nase reseni bylo nejlepsi mozne v ramci klientovych financnich moznosti. A kdyz tedy chceme to nejlepsi pro realitku A, jak bychom mohli chtit to nejlepsi pro realitku B, pokud A a B bojuji na stejnem trhu. To je jako hrat sachy sam proti sobe. Proste to nejde. Nemuzete chtit vyhrat a zaroven sam sebe porazit. Obdobne je to s pozicovanim. Kdyz napozicuji na slovo ci slovni spojeni A, pouziji vsechny mozne figle, aby se nikdo nedostal pred slovo A. Tudiz, dokud se nezmeni algoritmus, nemuzu vymyslet uz nic lepsiho a dostat se pred A. Samozrejme, casto jeste existuje nejaka desetinka procenta, jak pozici jeste zlepsit. Ale me klient zaplatil za to, aby byl na prvnim miste on. Proc bych tedy pred nej daval jeho konkurenta? Souvisi to s tim, ze se snazime o dlouhodobe vztahy. Vztah nekonci predanim prezentace. Klient nam zaplatil dost penez, tak bychom se o nej meli take dlouhodobe starat, ne? Proste musi mit jistotu, ze kdyz si objedna nas, budeme kopat 100 % za nej a ne za nikoho jineho. Rob www.robertnemec.com Nejnovejsi projekt: www.popcorn.cz ----- Original Message ----- From: <nokia@logo4u.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 26, 2002 6:26 PM Subject: Re: Kreativita > Mohu se zeptat co pro ty realitky na Internetu delate a nakolik u techto > projektu hrozi konflikt zajmu? > > Jarek Jesenský > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > ----- Original Message ----- > From: "Robert Nemec" <nemec@robertnemec.com> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, November 26, 2002 5:40 PM > Subject: Re: Kreativita > > > > URCITE JE. MY NAPR. MAME ZASADU, ZE KDYZ DELAME V JEDNOM MESTE PRO JISTOU > > REALITKU, NEMUZEME PAK PO DOBU MIN. JEDNOHO, SPISE VSAK DVOU LET DELAT VE > > STEJNEM MESTE PRO STEJNOU REALITKU. > > > Rob > > www.robertnemec.com > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > http://www.stavocentrum.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 18:37 CET