Nestava se to casto, ale tentokrat musim s J. Hlavenkou souhlasit. Skvorecky kdysi vydal knihu Samozerbuch. Presne tak mi to pripada. Nekteri kolegove asi zapominaji, ze jsou jejich stranky urceny predevsim pro navstevniky internetu. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:25 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Starobrno na Centru To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to je vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze pivo nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej? N --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 19:50 CET