Myslim, ze to je trochu jinak, nez jak ve vetsine prispevku vyznelo. Vse je reklama na slovnik, a Starobrno se s tim pouze svezlo, shodou okolnosti, a za maly peniz posililo svou "hantecovou image". Coz bych rekl je dostatecny prinos, kdyz tim zesili svou kampan probihajici v ostatnich mediich. Na otazku k cemu tahle reklama slouzi, urcite o ni nekde radi napisou. Co se tyce navstevniku, tem to zpestri den, zasmejou se, zbude dobry pocit. (Ty nastvany stejne v brzke dobe ceka infarkt, takze tak jako tak nejsou perspektivni cilovka :-)))) Tom Tuesday, November 5, 2002, 7:57:07 PM, you wrote: JPP> Nestava se to casto, ale tentokrat musim s J. Hlavenkou souhlasit. Skvorecky JPP> kdysi vydal knihu Samozerbuch. Presne tak mi to pripada. Nekteri kolegove JPP> asi zapominaji, ze jsou jejich stranky urceny predevsim pro navstevniky JPP> internetu. JPP> Jiri Pallas JPP> -----Original Message----- JPP> From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] JPP> Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:25 PM JPP> To: reklama@nawebu.cz JPP> Subject: Re: Starobrno na Centru JPP> To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to je JPP> vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze pivo JPP> nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu JPP> proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila JPP> povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej?
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 21:29 CET