Re[2]: Starobrno na Centru

From: egtd (egtd@seznam.cz)
Date: 05. 11. 2002, 21:28 CET


Myslim, ze to je trochu jinak, nez jak ve vetsine prispevku vyznelo.
Vse je reklama na slovnik, a Starobrno se s tim pouze svezlo, shodou
okolnosti, a za maly peniz posililo svou "hantecovou image". Coz bych
rekl je dostatecny prinos, kdyz tim zesili svou kampan probihajici v
ostatnich mediich.

Na otazku k cemu tahle reklama slouzi, urcite o ni nekde radi napisou.

Co se tyce navstevniku, tem to zpestri den, zasmejou se, zbude dobry
pocit.
(Ty nastvany stejne v brzke dobe ceka infarkt, takze tak jako tak
nejsou perspektivni cilovka :-))))

Tom


Tuesday, November 5, 2002, 7:57:07 PM, you wrote:
JPP> Nestava se to casto, ale tentokrat musim s J. Hlavenkou souhlasit. Skvorecky
JPP> kdysi vydal knihu Samozerbuch. Presne tak mi to pripada. Nekteri kolegove
JPP> asi zapominaji, ze jsou jejich  stranky urceny predevsim pro navstevniky
JPP> internetu.
JPP> Jiri Pallas


JPP> -----Original Message-----
JPP> From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
JPP> Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:25 PM
JPP> To: reklama@nawebu.cz
JPP> Subject: Re: Starobrno na Centru


JPP> To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to je
JPP> vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze pivo
JPP> nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu
JPP> proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila
JPP> povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej?



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 21:29 CET