> To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to je > vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze pivo > nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu > proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila > povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej? Vesele na tom je, ze ja jsem presne rekl, KDE vidim prinos reklamy. Pivo nepiju, ale opet jsem se utvrdil v tom, ze Centrum ma sluzby, ktere potrebuji. To vam neprijde jako prinos? Z "profesionalniho" hlediska, byt reklamu ani on- ani off- line pres rok nedelam, jsem ocenil spojeni hanteckeho nareci a Starobrna. Myslim, ze to je synergie vyhodna pro oba hrace, byt pivovar zrejme oslovi spoustu lidi, kteri ani pivo nepiji. Na to ale preci existuji jine prostredky (reklama na klicove slovo apod.), tentokrat slo o "plosne" prilakani uzivatelu Centra na novou sluzbu - slovniky. A jak to udelat lepe, nez hravou soutezi? Kdyz uz mluvime o te schopnosti prodavat, dnes jsem si nahodou listoval pujcenymy casopisy Computer a Mobility, jejichz predplatne jsem zrusil jiz pred lety. Jiste tam bylo par reklam na vyrobce pocitacu a mobilnich telefonu. Ani jednu si nepamatuji, natoz abych si neco podle nich koupil, i kdyz na pocitaci prave pracuji a prede mnou na stole mobil lezi. Mozna jsou to casopisy naprd? Naproti tomu (take diky netradicni TV reklame) znam Starobrno, i kdyz pivo nepiji. Ano, reklama je bezesporu zamerena na prodej, ale je snad tahle konference pruzkumem trhu? Chtel jsem jen podotknout, ze me se zminena forma propagace (na rozdil od jinych ucastniku konference) libila. Tot vse. Snad nam zastupci Starobrna napisi, o kolik hektolitru jim stoupnul odbyt :-]. J.R. Jiri Rydl ALTAR interactive [www.altarinteractive.com]
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 19:46 CET