Pokud má být ta reklama chápána jako self-promo Centra, tak to je samozrejme v porádku, ale o tom tu myslím rec nebyla. Chlapci z Centra jsou v self-promo rozhodne vubec nejlepsí na ceském Internetu, dokonce na tuto schopnost ve své dobe byli schopni obloudit investora, dnes zrejme svého rozhodnutí litujícího :) Jinak dalsí text príspevku me prekvapuje, protoze je jednak nekorektní, jednak off-topic, a jednak je osobní, coz by v auditku být myslím nemelo. Rád se s vámi v soukromé diskusi pobavím o inzerci v papírových casopisech, ale zde byla rec o "prílisné kreativite" v internetové reklame, místo pouzívání standardních a osvedcených forem. ----- Original Message ----- From: "Jiri Rydl" <jr@altarinteractive.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:46 PM Subject: RE: Starobrno na Centru > > To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to je > > vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze pivo > > nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu > > proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila > > povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej? > > Vesele na tom je, ze ja jsem presne rekl, KDE vidim prinos reklamy. Pivo nepiju, ale > opet jsem se utvrdil v tom, ze Centrum ma sluzby, ktere potrebuji. To vam neprijde > jako prinos? > > Z "profesionalniho" hlediska, byt reklamu ani on- ani off- line pres rok nedelam, > jsem ocenil spojeni hanteckeho nareci a Starobrna. Myslim, ze to je synergie vyhodna > pro oba hrace, byt pivovar zrejme oslovi spoustu lidi, kteri ani pivo nepiji. Na to > ale preci existuji jine prostredky (reklama na klicove slovo apod.), tentokrat slo o > "plosne" prilakani uzivatelu Centra na novou sluzbu - slovniky. A jak to udelat lepe, > nez hravou soutezi? > > Kdyz uz mluvime o te schopnosti prodavat, dnes jsem si nahodou listoval pujcenymy > casopisy Computer a Mobility, jejichz predplatne jsem zrusil jiz pred lety. Jiste tam > bylo par reklam na vyrobce pocitacu a mobilnich telefonu. Ani jednu si nepamatuji, > natoz abych si neco podle nich koupil, i kdyz na pocitaci prave pracuji a prede mnou > na stole mobil lezi. Mozna jsou to casopisy naprd? Naproti tomu (take diky netradicni > TV reklame) znam Starobrno, i kdyz pivo nepiji. > > Ano, reklama je bezesporu zamerena na prodej, ale je snad tahle konference pruzkumem > trhu? Chtel jsem jen podotknout, ze me se zminena forma propagace (na rozdil od > jinych ucastniku konference) libila. Tot vse. > > Snad nam zastupci Starobrna napisi, o kolik hektolitru jim stoupnul odbyt :-]. > > J.R. > > Jiri Rydl > ALTAR interactive [www.altarinteractive.com] > > > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > http://www.stavocentrum.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 21:12 CET