Re: Starobrno na Centru

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 05. 11. 2002, 21:12 CET


Pokud má být ta reklama chápána jako self-promo Centra, tak to je samozrejme
v porádku, ale o tom tu myslím rec nebyla. Chlapci z Centra jsou v
self-promo rozhodne vubec nejlepsí na ceském Internetu, dokonce na tuto
schopnost ve své dobe byli schopni obloudit investora, dnes zrejme svého
rozhodnutí litujícího :)

Jinak dalsí text príspevku me prekvapuje, protoze je jednak nekorektní,
jednak off-topic, a jednak je osobní, coz by v auditku být myslím nemelo.
Rád se s vámi v soukromé diskusi pobavím o inzerci v papírových casopisech,
ale zde byla rec o "prílisné kreativite" v internetové reklame, místo
pouzívání standardních a osvedcených forem.


----- Original Message -----
From: "Jiri Rydl" <jr@altarinteractive.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, November 05, 2002 7:46 PM
Subject: RE: Starobrno na Centru


> > To je veselá diskuse. Profíkum z oblasti reklamy se to líbí, protoze to
je
> > vtipné, kreativní, necekané, zajímavé, roztomilé (etc.). S dovetkem, ze
pivo
> > nepijí vubec, takze Starobrnu nezvednou trzby ni zisk o korunu... K cemu
> > proboha reklama slouzí? Aby se líbila reklamozroutum nebo aby zvýsila
> > povedomí o znacce, produktu, sluzbe, resp. aby prímo zvýsila prodej?
>
> Vesele na tom je, ze ja jsem presne rekl, KDE vidim prinos reklamy. Pivo
nepiju, ale
> opet jsem se utvrdil v tom, ze Centrum ma sluzby, ktere potrebuji. To vam
neprijde
> jako prinos?
>
> Z "profesionalniho" hlediska, byt reklamu ani on- ani off- line pres rok
nedelam,
> jsem ocenil spojeni hanteckeho nareci a Starobrna. Myslim, ze to je
synergie vyhodna
> pro oba hrace, byt pivovar zrejme oslovi spoustu lidi, kteri ani pivo
nepiji. Na to
> ale preci existuji jine prostredky (reklama na klicove slovo apod.),
tentokrat slo o
> "plosne" prilakani uzivatelu Centra na novou sluzbu - slovniky. A jak to
udelat lepe,
> nez hravou soutezi?
>
> Kdyz uz mluvime o te schopnosti prodavat, dnes jsem si nahodou listoval
pujcenymy
> casopisy Computer a Mobility, jejichz predplatne jsem zrusil jiz pred
lety. Jiste tam
> bylo par reklam na vyrobce pocitacu a mobilnich telefonu. Ani jednu si
nepamatuji,
> natoz abych si neco podle nich koupil, i kdyz na pocitaci prave pracuji a
prede mnou
> na stole mobil lezi. Mozna jsou to casopisy naprd? Naproti tomu (take diky
netradicni
> TV reklame) znam Starobrno, i kdyz pivo nepiji.
>
> Ano, reklama je bezesporu zamerena na prodej, ale je snad tahle konference
pruzkumem
> trhu? Chtel jsem jen podotknout, ze me se zminena forma propagace (na
rozdil od
> jinych ucastniku konference) libila. Tot vse.
>
> Snad nam zastupci Starobrna napisi, o kolik hektolitru jim stoupnul odbyt
:-].
>
> J.R.
>
> Jiri Rydl
> ALTAR interactive [www.altarinteractive.com]
>
>
> Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum?
> http://www.stavocentrum.cz
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 21:12 CET