RE: Vite, ze existuje skyscraper?

From: Anderle Martin (Martin.Anderle@idnes.cz)
Date: 05. 11. 2002, 10:23 CET


Tak jednak to neni skycraper ala hi splash a nevytvorila ji zadna (ani napad nevznikl) od  PR agentura, ale primo v tymu iDNES / Fincetrnum v ramci navrhu klientovi - neco noveho a zajimaveho. SSCS si jej od iDNES koupila i k pouziti na jinych serverech. A jeste jedna poznamka: Na Finance.cz teto format zakryva jine reklamni plochy, coz by v tomto pripada asi nemelo byt a melo by se pro tuto plochu vytvorit na strankach misto a ne ji tam jen tak prskout...

PS: prikladam i puvodni texty

Martin Anderle
obchodní manažer iDNES
http://www.idnes.cz
http://ekonomika.iDNES.cz, http://www.fincentrum.cz
--------------------------
MAFRA, a.s., Fincentrum, Vinohradska 10, 120 00 Praha 2
martin.anderle@idnes.cz, +420 222 064 304, +420 606 653 080

 

-----Original Message-----
From: Tomas Prouza [mailto:tomas.prouza@penize.cz]
Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:10 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Vite, ze existuje skyscraper?


Rada z nas asi vi, ze skyscraper je jiz pomerne bezne pouzivany format,
zdomacnely na ceskych serverech uz minimalne rok (ci dele?). Ovsem v
aktualnim vydani "odborneho" casopisu Marketing a Media je clanek
informujici ctenare "Skyscraper uz i v tuzemsku".

Cely textik preposilam, snad vas pobavi:

Skyscraper už i v tuzemsku

Text:
První nasazení tohoto netradičního formátu na českém internetu využila
Stavební spořitelna České spořitelny na serveru www.finance.cz. Reklama je
vytvořena ve formě Plash, v kombinaci s DHTML. Tato reklama je pro srovnání
s klasickým bannerem cca čtyřikrát dražší. Oslovení uživatele je mnohem
agresivnější, i když je formát koncipován tak, aby nebránil návštěvníkům v
pohybu po stránkách. Úspěšnost této reklamy se odhaduje okolo 4 %.


Zvedave jsem se sel podivat, jak ten historicky prvni skyscraper vypada a
nasel jsem tam trosku jiny format, ktery jsem myslim uz nekde videl - pokud
mne pamet neklame, tak pred par mesici na iDnesu, dokonce pro stejneho
klienta (a pod trosku kreativnejsim nazvem Aktivni burinka).

Nevim tedy, mam-li gratulovat PR agenture ke schopnosti do medii protlacit
cokoliv nebo plakat nad medii, ktere otisknou cokoliv.

Hezky den,

Tomas Prouza
(konkurencni www.penize.cz)

---
Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002



Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 10:23 CET