Rada z nas asi vi, ze skyscraper je jiz pomerne bezne pouzivany format, zdomacnely na ceskych serverech uz minimalne rok (ci dele?). Ovsem v aktualnim vydani "odborneho" casopisu Marketing a Media je clanek informujici ctenare "Skyscraper uz i v tuzemsku". Cely textik preposilam, snad vas pobavi: Skyscraper už i v tuzemsku Text: První nasazení tohoto netradičního formátu na českém internetu využila Stavební spořitelna České spořitelny na serveru www.finance.cz. Reklama je vytvořena ve formě Plash, v kombinaci s DHTML. Tato reklama je pro srovnání s klasickým bannerem cca čtyřikrát dražší. Oslovení uživatele je mnohem agresivnější, i když je formát koncipován tak, aby nebránil návštěvníkům v pohybu po stránkách. Úspěšnost této reklamy se odhaduje okolo 4 %. Zvedave jsem se sel podivat, jak ten historicky prvni skyscraper vypada a nasel jsem tam trosku jiny format, ktery jsem myslim uz nekde videl - pokud mne pamet neklame, tak pred par mesici na iDnesu, dokonce pro stejneho klienta (a pod trosku kreativnejsim nazvem Aktivni burinka). Nevim tedy, mam-li gratulovat PR agenture ke schopnosti do medii protlacit cokoliv nebo plakat nad medii, ktere otisknou cokoliv. Hezky den, Tomas Prouza (konkurencni www.penize.cz) --- Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 10:11 CET