Zdravim, fascinuje me na reklamnich agenturach schopnost vymyslet nove nazvy reklamnich formatu :) Vsude vidime Skycraper, interstilial, hi-splash atd. No, neni to snad jedno? Kdo se v tom ma orientovat? Vzdyt se vzdy jedna o reklamni plochu o urcitych rozmerech, ktera se lisi pouze svym zpracovanim. :))) MK ----- Original Message ----- From: "Anderle Martin" <Martin.Anderle@idnes.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:23 AM Subject: RE: Vite, ze existuje skyscraper? Tak jednak to neni skycraper ala hi splash a nevytvorila ji zadna (ani napad nevznikl) od PR agentura, ale primo v tymu iDNES / Fincetrnum v ramci navrhu klientovi - neco noveho a zajimaveho. SSCS si jej od iDNES koupila i k pouziti na jinych serverech. A jeste jedna poznamka: Na Finance.cz teto format zakryva jine reklamni plochy, coz by v tomto pripada asi nemelo byt a melo by se pro tuto plochu vytvorit na strankach misto a ne ji tam jen tak prskout... PS: prikladam i puvodni texty Martin Anderle obchodní manažer iDNES http://www.idnes.cz http://ekonomika.iDNES.cz, http://www.fincentrum.cz -------------------------- MAFRA, a.s., Fincentrum, Vinohradska 10, 120 00 Praha 2 martin.anderle@idnes.cz, +420 222 064 304, +420 606 653 080 -----Original Message----- From: Tomas Prouza [mailto:tomas.prouza@penize.cz] Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:10 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Vite, ze existuje skyscraper? Rada z nas asi vi, ze skyscraper je jiz pomerne bezne pouzivany format, zdomacnely na ceskych serverech uz minimalne rok (ci dele?). Ovsem v aktualnim vydani "odborneho" casopisu Marketing a Media je clanek informujici ctenare "Skyscraper uz i v tuzemsku". Cely textik preposilam, snad vas pobavi: Skyscraper už i v tuzemsku Text: První nasazení tohoto netradičního formátu na českém internetu využila Stavební spořitelna České spořitelny na serveru www.finance.cz. Reklama je vytvořena ve formě Plash, v kombinaci s DHTML. Tato reklama je pro srovnání s klasickým bannerem cca čtyřikrát dražší. Oslovení uživatele je mnohem agresivnější, i když je formát koncipován tak, aby nebránil návštěvníkům v pohybu po stránkách. Úspěšnost této reklamy se odhaduje okolo 4 %. Zvedave jsem se sel podivat, jak ten historicky prvni skyscraper vypada a nasel jsem tam trosku jiny format, ktery jsem myslim uz nekde videl - pokud mne pamet neklame, tak pred par mesici na iDnesu, dokonce pro stejneho klienta (a pod trosku kreativnejsim nazvem Aktivni burinka). Nevim tedy, mam-li gratulovat PR agenture ke schopnosti do medii protlacit cokoliv nebo plakat nad medii, ktere otisknou cokoliv. Hezky den, Tomas Prouza (konkurencni www.penize.cz) --- Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ Hledate IT odborniky? Na ROOTu je najdete! (http://www.root.cz) -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 10:55 CET