RE: Vite, ze existuje skyscraper?

From: Pavel Manhalter (manhalter@finance.cz)
Date: 05. 11. 2002, 10:31 CET


Zdravim vsechny z finance.cz,

dovolte me, abych to vysvetlil. Zrejme zde doslo k chybne interpretaci v
MaM. Pro Stavebni sporitelnu Ceske sporitelny jsme pripravili specialni
format, ktery jsme nazvali "skywalker" neboli letajici skyscraper. Format
bezel na nasem webu www.finance.cz na domovske strance minuly tyden a jeho
princip byl nasledujici: po nacteni stranky se objevil skyscraper, ovsem
pruhledny a behem 5 - 7 sekund plynule projel zprava doleva pres celou
stranku a zpet. Uvnitr pruhledneho skyscraperu probehla jeste mala animace.
Pak se z neho stal bezny skyscraper.

Ucinnost byla velka a ohlasy ctenaru pozitivni. Tento format se bude na
homepage opakovat jeste 2.-8.12.2002, takze vsechny zvu na prohlidku ;)

Tento tyden bezi format od iDnes, ktery byl zarazen do podzimni kampane,
kterou pro burinku na svem webu realizujeme, na jejich prani.

Preji pekny den

S pozdravem

Ing. Pavel Manhalter
výkonný ředitel
---------------------------------------------------
FINANCE.EU, a.s.,  Trnkova 32, Brno, Czech Republic
tel.: +420 544 423 715     fax.: +420 544 423 710
http://www.finance.cz       http://prodej.finance.cz
http://student.finance.cz   http://reality.finance.cz

CLICK & BRICK FINANCE COMPANY



-----Original Message-----
From: Tomas Prouza [mailto:tomas.prouza@penize.cz]
Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:10 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Vite, ze existuje skyscraper?


Rada z nas asi vi, ze skyscraper je jiz pomerne bezne pouzivany format,
zdomacnely na ceskych serverech uz minimalne rok (ci dele?). Ovsem v
aktualnim vydani "odborneho" casopisu Marketing a Media je clanek
informujici ctenare "Skyscraper uz i v tuzemsku".

Cely textik preposilam, snad vas pobavi:

Skyscraper už i v tuzemsku

Text:
První nasazení tohoto netradičního formátu na českém internetu využila
Stavební spořitelna České spořitelny na serveru www.finance.cz. Reklama je
vytvořena ve formě Plash, v kombinaci s DHTML. Tato reklama je pro srovnání
s klasickým bannerem cca čtyřikrát dražší. Oslovení uživatele je mnohem
agresivnější, i když je formát koncipován tak, aby nebránil návštěvníkům v
pohybu po stránkách. Úspěšnost této reklamy se odhaduje okolo 4 %.


Zvedave jsem se sel podivat, jak ten historicky prvni skyscraper vypada a
nasel jsem tam trosku jiny format, ktery jsem myslim uz nekde videl - pokud
mne pamet neklame, tak pred par mesici na iDnesu, dokonce pro stejneho
klienta (a pod trosku kreativnejsim nazvem Aktivni burinka).

Nevim tedy, mam-li gratulovat PR agenture ke schopnosti do medii protlacit
cokoliv nebo plakat nad medii, ktere otisknou cokoliv.

Hezky den,

Tomas Prouza
(konkurencni www.penize.cz)

---
Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002



Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 10:33 CET