Zdravim vsechny z finance.cz, dovolte me, abych to vysvetlil. Zrejme zde doslo k chybne interpretaci v MaM. Pro Stavebni sporitelnu Ceske sporitelny jsme pripravili specialni format, ktery jsme nazvali "skywalker" neboli letajici skyscraper. Format bezel na nasem webu www.finance.cz na domovske strance minuly tyden a jeho princip byl nasledujici: po nacteni stranky se objevil skyscraper, ovsem pruhledny a behem 5 - 7 sekund plynule projel zprava doleva pres celou stranku a zpet. Uvnitr pruhledneho skyscraperu probehla jeste mala animace. Pak se z neho stal bezny skyscraper. Ucinnost byla velka a ohlasy ctenaru pozitivni. Tento format se bude na homepage opakovat jeste 2.-8.12.2002, takze vsechny zvu na prohlidku ;) Tento tyden bezi format od iDnes, ktery byl zarazen do podzimni kampane, kterou pro burinku na svem webu realizujeme, na jejich prani. Preji pekny den S pozdravem Ing. Pavel Manhalter výkonný ředitel --------------------------------------------------- FINANCE.EU, a.s., Trnkova 32, Brno, Czech Republic tel.: +420 544 423 715 fax.: +420 544 423 710 http://www.finance.cz http://prodej.finance.cz http://student.finance.cz http://reality.finance.cz CLICK & BRICK FINANCE COMPANY -----Original Message----- From: Tomas Prouza [mailto:tomas.prouza@penize.cz] Sent: Tuesday, November 05, 2002 10:10 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Vite, ze existuje skyscraper? Rada z nas asi vi, ze skyscraper je jiz pomerne bezne pouzivany format, zdomacnely na ceskych serverech uz minimalne rok (ci dele?). Ovsem v aktualnim vydani "odborneho" casopisu Marketing a Media je clanek informujici ctenare "Skyscraper uz i v tuzemsku". Cely textik preposilam, snad vas pobavi: Skyscraper už i v tuzemsku Text: První nasazení tohoto netradičního formátu na českém internetu využila Stavební spořitelna České spořitelny na serveru www.finance.cz. Reklama je vytvořena ve formě Plash, v kombinaci s DHTML. Tato reklama je pro srovnání s klasickým bannerem cca čtyřikrát dražší. Oslovení uživatele je mnohem agresivnější, i když je formát koncipován tak, aby nebránil návštěvníkům v pohybu po stránkách. Úspěšnost této reklamy se odhaduje okolo 4 %. Zvedave jsem se sel podivat, jak ten historicky prvni skyscraper vypada a nasel jsem tam trosku jiny format, ktery jsem myslim uz nekde videl - pokud mne pamet neklame, tak pred par mesici na iDnesu, dokonce pro stejneho klienta (a pod trosku kreativnejsim nazvem Aktivni burinka). Nevim tedy, mam-li gratulovat PR agenture ke schopnosti do medii protlacit cokoliv nebo plakat nad medii, ktere otisknou cokoliv. Hezky den, Tomas Prouza (konkurencni www.penize.cz) --- Odchozí zpráva od www.penize.cz neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 10:33 CET