Dobrý den, - No a ja bych rekl, ze tuto schopnost predbihat se v novych nazvech ke - starym vecem maji dost take servery :)) - rekl bych, ze zrovna servery rodiny Mafra rovnez ... takovy M-Over, - to je mi novinka :)) V názvech reklamních bannerů je opravdu solidní zmatek. Díky neustálenému názvosloví se tak pro jeden formát objevuje hned několik názvů, viz třeba takový out-of-box, out-of-banner, létající Čestmír, hi-něco, atd. Nestálo by za to v rámci nějaké nezávislé organizace (SPIR, SVIT) vytvořit ustálené názvosloví? Myslím, že by to pomohlo zprůhlednění nabídky a tím pádem i lepší orientaci zákazníka v tom, co se mu vlastně snažíme prodat. S pozdravem Michal Vlček M.I.A., a.s., Eltodo Centrum Novodvorská 14/1010, 142 00 Praha 4 - Lhotka
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 05. 11. 2002, 11:41 CET