No a co je na tom spatneho? Jaky je limit pro "zabehanost"? Jestli mate pit kafe, nebo pojidat acylpirin Vam nereknu, nebot kazdy mesic prichazi vyzkumy se zcela opacnymi vysledky (samozrejme take dle toho kdo si vyzkum zaplatil) pro a nebo proti zdravi. Jestlize vsak mam ucinnost reklamy na Internetu dostatecne meritelnou, cileni funkcni a pod., tak proc by se to melo pul stoleti zabehavat? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > Je zajimave sledovat, jak si stale stezujeme na "nezabehanost". Pritom > poradny reklamni trh tady funguje 12 let. Internet mininalne 4 roky, tedy > jednu tretinu. > Kdyby se jednalo o trh, ktery ma tradici stoleti, tak nereknu. Ale 12 > let.... > > Rob
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 18:09 CEST