V kadem pripade je to nekalosoutezni jednani podle Obchodniho zakoniku. Resil bych to nejdrive mimosoudnim narovnanim, a nebylo-li by to nic platno, pak trestne-pravne a autorsko-pravne - i kdyz - kde je dilo? Neni to na tak jednouchou odpoved. Petr Prehnil ----- Original Message ----- From: Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, October 25, 2002 1:04 PM Subject: Plagiat propagacniho textu > Jen tak pro zajimavost, jak se v reklamni branzi resi takova > shoda/neshoda, jako v pripade textu techto dvou stranek (a par > dalsich na stejnych webech): > > http://www.prokopsw.cz/online/redesign.html > http://internet.varhol.cz/ucinnost.php > > Ne ze by mi to nejak vadilo, ale zajima mne nazor lidi z > tradicnich reklamnich oboru. > > Diky, > > Marek Prokop > > > > Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.394 / Virová báze: 224 - datum vydání: 3.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 10. 2002, 12:21 CEST