Taky reseni, schvalne to proberu s nekterymi inzerenty, kteri krouti kazdou korunu. myslim ze radi vyuziji takove moznosti, ostatne nejuspesnejsi banner na ctr mel velikost kolem 7kb a uspesnost kolem 6%! casto super flashove bannery nedosahnou 1%. Je to o fantazii at uz je velikost jakakoliv. Hlavne, ze mate pro ty majetne prestizni variantu. minarik Kopta> IMHO ma smysl nabidnout slevu za jakykoli banner, Kopta> ktery se vejde (treba) do 5 KB. At si je klidne Kopta> ve flashi, slevu bych poskytl motivacni, aby Kopta> si klient mohl uvedomit, ze pokud si objedna Kopta> 500.000 impresi banneru, ktery ma 20 KB, tak to Kopta> v uhrnu znamena prenos 1 GB. Kdyz se tedy omezi Kopta> na 1/4 velikost, usetri 750 MB, a to se projevi Kopta> predevsim na rychlosti nacteni stranek. Kopta> A zkuste mi tvrdit, ze se do 5 KB neda nacpat Kopta> ucinne reklamni sdeleni: Kopta> http://www.the5k.org/list.asp Kopta> -- Kopta> =M= >> -----Original Message----- >> From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik [mailto:m.minarik@elektrika.info] >> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:32 AM >> To: Miroslav Kucera >> Subject: Re[6]: Cernobily banner >> >> >> samozrejme, ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem >> je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu. >> Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto, >> ze mame nevyprodany prostor. Tusim, ze zrovna p.Hlavenka se o tom >> nekde zminoval, ze je to obecny problem. >> Take jsem psal, ze cernobily banner ma byt zalezitosti celorocni, >> nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti). >> >> K obchodnimu oddeleni, >> jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera >> by dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou >> rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze >> opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-((( >> >> K cenam. >> Ceny (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako >> Mobil a nerozlisujeme horni spodni pozici. Ceny porad sroubujeme >> nahoru (radeji dame vetsi operativni slevu). Duvod je ten, ze >> cena za impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na >> reklamu a zda se mu nabidka obchodne zajimava, pak chce nejakou >> vyhodu. Ovsem nikdy by se nespotil radosti, kdybychom mu nabidli >> levnejsi impressi. >> >> Pripad nizke ceny. >> Kdyz pak vam rekne zakaznik, ze u vas utrati balik, ktery >> skoro nevytocite za ty nizke >> ceny? Kdyz date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize, >> tak to je pak opravdu uzasne! Vzhledem k navstevnosti odborneho >> serveru. Nebo i odborne zamereny server se ma ridit stejnymi >> pravidly jako >> server obecny? >> >> Mrzaceni banneru >> Nevim jak kde, ale ja chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast >> designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim.... >> >> Inzerent >> Typickym nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce, >> ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...) >> Inzerci samotnou nema byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka >> podpora. Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky >> a druhy si jezdi treba v plne vybavenem passatu. Pro oba extremy >> bychom meli mit levne skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi >> nimi jsou ruzne kombinace. Treba luxusne vybavena skodovka nebo >> zakladni model volkswagenu. >> >> Zrejme to spatne vysvetluji. Rozumite mi? Netvrdim, ze cernobily >> banner je to spravne. >> Ale co tedy? >> Uprava ceny je to nejjednodussi a taky pekne k nicemu. Trosku >> fantazie. Co? >> >> S pranim pekneho dne >> Miroslav Minarik >> >> http://www.elektrika.cz >> gsm: 00420-6-08-477 995 >> tel: 0420-5-4821 2580 >> fax: 0420-5-4524 2094 >> e-mail: m.minarik@elektrika.info >> ICQ: 127851499 >> >> 10. července 2002, 10:49:02, napsal: >> >> Kucera> Zdravim, >> >> Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny >> Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem >> si nevsiml, >> Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :). >> Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :) >> >> Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite >> Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru >> Kucera> se mi nezda to prave orechove. >> >> Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze >> Kucera> byt dvema duvody: >> >> Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha, >> Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni. >> >> Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse treba snizte cenu >> Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo >> Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate >> Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, >> ktere by rikalo, >> Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. >> Jestli kvuli vysokym >> Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit >> Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy. >> >> Kucera> S pratelskym pozdravem >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] >> >> >> Kucera> ----- Original Message ----- >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> >> Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz> >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM >> Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner >> >> >> >> Dobry den Miroslav Kucera, >> >> no pokud bych mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA >> >> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl, >> >> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost? >> >> >> >> Ted se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U >> >> tohoto banneru jde ciste o obchodni politiku. Textova reklama je >> >> samozrejme dalsi varianta ovsem ted hovorime o tom, jak prodat co >> >> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi! >> >> >> >> Podivejte se co nabizi papirova media. Barevna plosna reklama, >> >> cernobila plosna reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je >> >> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co >> >> zna. >> >> Zase ted vychazim z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad >> >> web prirovnavat k inzerci na papire. >> >> >> >> S pranim pekneho dne >> >> Miroslav Minarik >> >> >> >> http://www.elektrika.cz >> >> gsm: 00420-6-08-477 995 >> >> tel: 0420-5-4821 2580 >> >> fax: 0420-5-4524 2094 >> >> e-mail: m.minarik@elektrika.info >> >> ICQ: 127851499 >> >> >> >> 10. července 2002, 10:14:19, napsal: >> >> >> >> Kucera> Dobry den, >> >> >> >> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu >> >> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro >> >> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner >> >> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede >> >> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze >> >> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner >> >> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :) >> >> >> >> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze >> klient bude >> >> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema >> >> Kucera> formularovymi tlacitky :) >> >> >> >> Kucera> S pratelskym pozdravem >> >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor >> >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ] >> >> >> >> >> >> Kucera> ----- Original Message ----- >> >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" >> <m.minarik@elektrika.info> >> >> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz> >> >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM >> >> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner >> >> >> >> >> >> >> Dobry den Petr Murmak, >> >> >> uz jsem tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral >> s martinem >> >> >> kaldou, ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na >> slovo vzaty, >> >> >> a ten uz upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan >> poctem odstinu, >> Kucera> to >> >> >> at barevnych, ci odstinu sede. >> >> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem >> >> >> tedy vyvodil tech 14kb. >> >> >> Ona velikost banneru by nemela hrat roli na cenu. To >> omezeni by melo >> >> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny. >> >> >> >> >> >> S pranim pekneho dne >> >> >> Miroslav Minarik >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> Kucera>> >> -------------------------------------------------------------------- >> Kucera> ------ >> >> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >> Kucera> http://reklama.nawebu.cz/ >> >> >> >> >> >> >> -------------------------------------------------------------------------- >> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: Kopta> http://reklama.nawebu.cz/ >>> >>> Kucera>> -------------------------------------------------------------------------- Kucera>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ Kopta> -------------------------------------------------------------------------- Kopta> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ Kopta> -------------------------------------------------------------------------- Kopta> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 19:08 CEST