Re[8]: Cernobily banner

From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik (m.minarik@elektrika.info)
Date: 10. 07. 2002, 19:09 CEST


Taky  reseni,  schvalne to proberu s nekterymi inzerenty, kteri krouti
kazdou  korunu.  myslim  ze  radi  vyuziji  takove  moznosti,  ostatne
nejuspesnejsi  banner  na  ctr mel velikost kolem 7kb a uspesnost kolem
6%!
casto  super flashove bannery nedosahnou 1%. Je to o fantazii at uz je
velikost jakakoliv. Hlavne, ze mate pro ty majetne prestizni variantu.

minarik


Kopta> IMHO ma smysl nabidnout slevu za jakykoli banner, 
Kopta> ktery se vejde (treba) do 5 KB. At si je klidne 
Kopta> ve flashi, slevu bych poskytl motivacni, aby 
Kopta> si klient mohl uvedomit, ze pokud si objedna 
Kopta> 500.000 impresi banneru, ktery ma 20 KB, tak to 
Kopta> v uhrnu znamena prenos 1 GB. Kdyz se tedy omezi 
Kopta> na 1/4 velikost, usetri 750 MB, a to se projevi 
Kopta> predevsim na rychlosti nacteni stranek.

Kopta> A zkuste mi tvrdit, ze se do 5 KB neda nacpat 
Kopta> ucinne reklamni sdeleni:

Kopta>   http://www.the5k.org/list.asp

Kopta> --
Kopta> =M=

>> -----Original Message-----
>> From: Elektrika.cz, Miroslav Minarik [mailto:m.minarik@elektrika.info]
>> Sent: Wednesday, July 10, 2002 11:32 AM
>> To: Miroslav Kucera
>> Subject: Re[6]: Cernobily banner
>> 
>> 
>> samozrejme,  ze barevny banner neni luxus, ale znovu opakuji, ze cilem
>> je vytvorit na bannerove neobsazene pozice levnejsi variantu.
>> Zasadne  nesouhlasim  s nazorem, ze bych mel snizovat cenu, jen proto,
>> ze  mame  nevyprodany  prostor.  Tusim,  ze zrovna p.Hlavenka se o tom
>> nekde zminoval, ze je to obecny problem.
>> Take  jsem  psal,  ze  cernobily  banner ma byt zalezitosti celorocni,
>> nevim co je to okurkova sezona (krome nizsi navstevnosti).
>> 
>> K obchodnimu oddeleni,
>> jeste se nenasla zadna medialni agentura, ktera
>> by  dokazala prodat jedinou impressi, ostravsky cpress si pouze jednou
>> rekl o medialni provizi na inzerci, kterou jsme si sehnali sami. Takze
>> opravdu obchodni oddeleni ma co delat :-(((
>> 
>> K  cenam.
>> Ceny  (tedy koncove) mame nizsi nez Lupa, resp. stejne jako
>> Mobil  a  nerozlisujeme  horni  spodni  pozici.  Ceny porad sroubujeme
>> nahoru   (radeji   dame   vetsi   operativni  slevu). Duvod je ten, ze
>> cena  za  impressi zase nehraje takovou roli. Bud zakaznik ma baget na
>> reklamu  a  zda  se  mu  nabidka  obchodne  zajimava, pak chce nejakou
>> vyhodu.  Ovsem  nikdy  by  se  nespotil  radosti,  kdybychom mu nabidli
>> levnejsi impressi.
>> 
>> Pripad nizke ceny.
>> Kdyz  pak  vam  rekne zakaznik,  ze  u  vas utrati balik, ktery 
>> skoro nevytocite za ty nizke
>> ceny?  Kdyz  date cenu impresse 0,2Kc a polovinu uvazujete na provize,
>> tak  to  je  pak  opravdu  uzasne!  Vzhledem  k navstevnosti odborneho
>> serveru. Nebo  i  odborne  zamereny  server  se ma ridit stejnymi 
>> pravidly jako
>> server obecny?
>> 
>> Mrzaceni banneru
>> Nevim  jak  kde,  ale  ja  chapu banner jako nutne zlo a ne za soucast
>> designu. Proto jej rad odbarvim, zmrzacim....
>> 
>> Inzerent
>> Typickym  nasim inzerentem je technicke a obchodni zastoupeni vyrobce,
>> ci vyrobce sam. (Elektroinstalacnich systemu a materialu, software...)
>> Inzerci  samotnou  nema  byt v 60% samotny prodej, ale spise technicka
>> podpora.  Nektery vyrobce je rad, ze jezdi v zakladnim modelu skodovky
>> a  druhy  si  jezdi  treba  v  plne vybavenem passatu. Pro oba extremy
>> bychom  meli  mit  levne  skodovky a drahe passaty. Samozrejme to mezi
>> nimi  jsou  ruzne  kombinace.  Treba  luxusne  vybavena  skodovka nebo
>> zakladni model volkswagenu.
>> 
>> Zrejme  to  spatne  vysvetluji.  Rozumite  mi?  Netvrdim, ze cernobily
>> banner je to spravne.
>> Ale co tedy?
>> Uprava  ceny  je  to  nejjednodussi  a  taky  pekne  k  nicemu. Trosku
>> fantazie. Co?
>> 
>> S pranim pekneho dne
>> Miroslav Minarik
>> 
>> http://www.elektrika.cz
>> gsm: 00420-6-08-477 995
>> tel: 0420-5-4821 2580
>> fax: 0420-5-4524 2094
>> e-mail: m.minarik@elektrika.info
>> ICQ: 127851499
>> 
>> 10. července 2002, 10:49:02, napsal:
>> 
>> Kucera> Zdravim,
>> 
>> Kucera> vas primer je v podstate spatny, protoze barevny banner neni zadny
>> Kucera> luxus, ale je to minimalni soucasny standard a nejak jsem 
>> si nevsiml,
>> Kucera> ze by tu po CR jezdily same luxusni vozy od Skody :).
>> Kucera> Jak uz tu nekdo psal, uz dlouho nevidel cerno-bily banner :)
>> 
>> Kucera> Je samozrejme jenom na vas, jakymi podminkami upresnite
>> Kucera> ziskani slevy na reklamu, ale pouziti cernobileho banneru
>> Kucera> se mi nezda to prave orechove.
>> 
>> Kucera> Jestli mate 70 procent nevyprodane reklamy, pak to muze
>> Kucera> byt dvema duvody:
>> 
>> Kucera> - reklama na vasem serveru je prilis draha,
>> Kucera> - nemate prilis dobre obchodni oddeleni.
>> 
>> Kucera> Pokud chcete prodat vice impresi, jednoduse  treba snizte cenu
>> Kucera> reklamy a klidne ji snizte treba na 50-100 Kc/1000 impresi. Nekdo
>> Kucera> tu sice rika, ze takove ceny kazi trh, ale kazdy server v podstate
>> Kucera> jede jenom sam za sebe, neni tu zadny karter ci narizeni, 
>> ktere by rikalo,
>> Kucera> ze cena za reklamu muze byt od 200 Kc/1000 impresi. 
>> Jestli kvuli vysokym
>> Kucera> cenam na reklamu zkracujete, jenom kvuli tomu, ze nechcete kazit
>> Kucera> trh, trh vam nebude blahoprat za snahu udrzet cenu reklamy.
>> 
>> Kucera> S pratelskym pozdravem
>> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
>> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
>> 
>> 
>> Kucera> ----- Original Message -----
>> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
>> Kucera> To: "Miroslav Kucera" <reklama@nawebu.cz>
>> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 10:31 AM
>> Kucera> Subject: Re[4]: Cernobily banner
>> 
>> 
>> >> Dobry den Miroslav Kucera,
>> >> no  pokud  bych  mel pouzit nejaky primer, tak kam by se dostala SKODA
>> >> AUTO, kdyby prodavala pouze luxusne vybavene vozy? Proto jsem si rekl,
>> >> ze vymyslime banner, ale o neco ochuzen. A oc jineho nez barevnost?
>> >>
>> >> Ted  se nechci zminovat o prenosu dat, to je zase jina problematika. U
>> >> tohoto  banneru  jde  ciste  o  obchodni  politiku. Textova reklama je
>> >> samozrejme  dalsi  varianta  ovsem  ted  hovorime  o tom, jak prodat co
>> >> nejvice (ze 70%) nevyuzitych impressi!
>> >>
>> >> Podivejte  se  co  nabizi  papirova  media.  Barevna  plosna  reklama,
>> >> cernobila  plosna  reklama, P.R. clanky.... Samozrejme, ze internet je
>> >> nekde jinde, ale vychazejme z toho, KDO tu inzerci objednava. Resp. co
>> >> zna.
>> >> Zase  ted  vychazim  z nasich dosavadnich zkusenosti, kdy musime porad
>> >> web prirovnavat k inzerci na papire.
>> >>
>> >> S pranim pekneho dne
>> >> Miroslav Minarik
>> >>
>> >> http://www.elektrika.cz
>> >> gsm: 00420-6-08-477 995
>> >> tel: 0420-5-4821 2580
>> >> fax: 0420-5-4524 2094
>> >> e-mail: m.minarik@elektrika.info
>> >> ICQ: 127851499
>> >>
>> >> 10. července 2002, 10:14:19, napsal:
>> >>
>> >> Kucera> Dobry den,
>> >>
>> >> Kucera> cele mi to prijde jako nesmysl. Davat klientum slevu na reklamu
>> >> Kucera> za to, ze pouziji cernobily banner? Chapu, ze sice duvody pro
>> >> Kucera> ziskani slevy mohou byt ruzne, ale rikat klientovi, jaky banner
>> >> Kucera> ci barvy na nem by mel pouzit, se mi zda opravdu divne, nehlede
>> >> Kucera> na to, ze cernobily banner by mel spravne obsahovat pouze
>> >> Kucera> dve barvy - cernou a bilou. Spise jsem mel na mysli banner
>> >> Kucera> v osdtinech sede barvy, ne? :)
>> >>
>> >> Kucera> Ale fakt, priste se dockame slevy na reklamu za to, ze 
>> klient bude
>> >> Kucera> muset pouzit jenom treba trikovy banner s minimalne dvema
>> >> Kucera> formularovymi tlacitky :)
>> >>
>> >> Kucera> S pratelskym pozdravem
>> >> Kucera> Miroslav Kucera, odborny redaktor
>> >> Kucera> [ miroslav.kucera@mobilmedia.cz ]
>> >>
>> >>
>> >> Kucera> ----- Original Message -----
>> >> Kucera> From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" 
>> <m.minarik@elektrika.info>
>> >> Kucera> To: "Petr Murmak" <reklama@nawebu.cz>
>> >> Kucera> Sent: Wednesday, July 10, 2002 9:46 AM
>> >> Kucera> Subject: Re[2]: Cernobily banner
>> >>
>> >>
>> >> >> Dobry den Petr Murmak,
>> >> >> uz  jsem  tu velikost cernobileho banneru (486x60) probiral 
>> s martinem
>> >> >> kaldou,  ktery (jak mnozi vi) je odbornik na webdesign na 
>> slovo vzaty,
>> >> >> a ten  uz  upozornoval na fakt, ze gif vlastne je dan 
>> poctem odstinu,
>> Kucera> to
>> >> >> at barevnych, ci odstinu sede.
>> >> >> Dororucuje to zkusit s velikosti 2/3 bezneho barevneho, z toho jsem
>> >> >> tedy vyvodil tech 14kb.
>> >> >> Ona  velikost  banneru by nemela hrat roli na cenu. To 
>> omezeni by melo
>> >> >> byt cernou barvou a jejimi odstiny.
>> >> >>
>> >> >> S pranim pekneho dne
>> >> >> Miroslav Minarik
>> >> >>
>> >>
>> >> >>
>> >>
>> >>
>> >>
>> Kucera>> 
>> --------------------------------------------------------------------
>> Kucera> ------
>> >> Kucera> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
>> Kucera> http://reklama.nawebu.cz/
>> >>
>> >>
>> >> 
>> --------------------------------------------------------------------------
>> >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
Kopta> http://reklama.nawebu.cz/
>>>
>>>

Kucera>> --------------------------------------------------------------------------
Kucera>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


Kopta> --------------------------------------------------------------------------
Kopta> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



Kopta> --------------------------------------------------------------------------
Kopta> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 19:08 CEST