Re: Cernobily banner

From: Cuk&Gek (cuk_gek@centrum.cz)
Date: 10. 07. 2002, 17:04 CEST


Nevim jak, ale nejak se vam vede obalamuti vlozeni adresy na 
reply - prispevek do konfery sel primo na p.Minarika.

O cene Vam rikali, ze to je ciste vec Vase a zadavatelu. Umera 
mezi cenou a odbornym zamerenim nemusi platit vzdy a uprimne 
receno, je vyssi cena spise za jasny, vyhraneny a zadany profil 
navstevniku - cilovky reklamy. To znamena, ze odborny server 
nemusi znamenat drahy, notabene vyprodany server. Chcete-li to 
zmenit, tak si pripravte nejake ty udaje o svych navstevnicich - 
co zhruba delaji, jake maji zajmy, prijmy, navyky a podobne. Do 
te doby to je nejake sedive stado jake ma kazdy server o 
technice, byt jiste odbornejsi (to vite vy a my to muzem akorat 
tusit).

2. Vysledna cena by mela byt u kupujiciho stejna bez ohledu na 
to, zda to koupi od vas nebo od zprostredkujici medialky. Mate 
snad hubu, aby jste si dokazal domluvit unosne rozpeti provize. 
Stejne tak ma hubu a svoje poctare medialka aby si spocitala, 
jestli se ji to jeste nebo uz ne vyplati (a rekne vam to).

3. Medialni partner samozrejme nejsou prijmy. Ale vy jste mluvil 
o "..kdyz naseho zakaznika absolutne
nezajima  "nekym"  namerene pristupy. Zajimaji je pouze vysledky, 
tedy
kolik dotazu prichazi, kolik je zajemcu na skoleni a o 
katalogy..." Tedy o zakaznikach a to je neco jineho nez partner, 
byt medialni.

4. Cenove rozliseni cernobileho banner je hovadina asi stejna 
jako kdyby v restauraci se svedskymi stoly urcovali cenu podle 
vahy zakaznika - nic to nerika o tom, kolik zakaznik "sezere" byt 
prvni pohled muze neco naznacovat. Pixelu je proste jedno, jestli 
ma informaci o cerveny nebo svetle sedy.

5. No vidite, tak zracionalizujte svoji obchodni snahu 
a "opecovavejte" vice ty majetnejsi a samozrejme vyhledavejte 
nove. Ja vim, ze se to jednoduse pise, ale cesta vede tudy. Co 
vam nesype podle planu, tak tlumte, nejste charita.


 Pekny den preji, Cuk



______________________________________________________________
> Od: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
> Komu: Marek Prokop <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Wed, 10 Jul 2002 16:41:55 +0200
> Předmět: Re: Cernobily banner
>
> Je opravdu skvele kam se diskuze staci :-) V bodech:
> 
> 1.) jakou  cenu ma mit u nas impresse, kdyz mame mit cenu 
vyssi, kdyz
> jsme  uzce  specializovani? Nebo to snad uz neni pravda? Nerika 
se, ze
> odborny server ma nizsi navstevnost a drazssi impresse?
> 2.) Nevim  jak  kdo zna prodejni modely v elektrotechnice, ale 
zase tak
> neznamy  to  asi  nebude.  tedy vychazime ze zvyku, ktere jsou 
v nasem
> svete   zvykem   tedy  rabatovy  system. Tedy nebudu 
zverejnovat netto
> cenu a k ni pak prirazet dle potreby marzi. Kdyz budu mit cenu 
za impressi
> 0,2Kc a prodejce si vezme rabat 50%, kolik nam zbude pri 2000PV 
denne?
> 3.)  medialni  partner  znamena mit zakonite nejaky prijem? To 
bylo od
> Cuka placnuti do tmy. Ne, opravdu prijmy nestaci!
> 4.)  ja  si  nestezuji,  ze  nam  nejde reklama, ona nejde jak 
chceme,
> dokonce vime proc. Ja se ptal na cernobily banner.
> 5.) odborne  firmy samozrejme oslovujeme, ale ty kupuji nas 
bannerovy
> prostor, jenze nektere jsou vice majetne a nektere mene.
> 
> Obzvlast mne tedy zajima ten bod c.1
> 
> Dik
> Minarik
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Ferrari Show a Grand Prix: 57 zajímavých cen na http://bonus.centrum.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 17:05 CEST