Nevim jak, ale nejak se vam vede obalamuti vlozeni adresy na reply - prispevek do konfery sel primo na p.Minarika. O cene Vam rikali, ze to je ciste vec Vase a zadavatelu. Umera mezi cenou a odbornym zamerenim nemusi platit vzdy a uprimne receno, je vyssi cena spise za jasny, vyhraneny a zadany profil navstevniku - cilovky reklamy. To znamena, ze odborny server nemusi znamenat drahy, notabene vyprodany server. Chcete-li to zmenit, tak si pripravte nejake ty udaje o svych navstevnicich - co zhruba delaji, jake maji zajmy, prijmy, navyky a podobne. Do te doby to je nejake sedive stado jake ma kazdy server o technice, byt jiste odbornejsi (to vite vy a my to muzem akorat tusit). 2. Vysledna cena by mela byt u kupujiciho stejna bez ohledu na to, zda to koupi od vas nebo od zprostredkujici medialky. Mate snad hubu, aby jste si dokazal domluvit unosne rozpeti provize. Stejne tak ma hubu a svoje poctare medialka aby si spocitala, jestli se ji to jeste nebo uz ne vyplati (a rekne vam to). 3. Medialni partner samozrejme nejsou prijmy. Ale vy jste mluvil o "..kdyz naseho zakaznika absolutne nezajima "nekym" namerene pristupy. Zajimaji je pouze vysledky, tedy kolik dotazu prichazi, kolik je zajemcu na skoleni a o katalogy..." Tedy o zakaznikach a to je neco jineho nez partner, byt medialni. 4. Cenove rozliseni cernobileho banner je hovadina asi stejna jako kdyby v restauraci se svedskymi stoly urcovali cenu podle vahy zakaznika - nic to nerika o tom, kolik zakaznik "sezere" byt prvni pohled muze neco naznacovat. Pixelu je proste jedno, jestli ma informaci o cerveny nebo svetle sedy. 5. No vidite, tak zracionalizujte svoji obchodni snahu a "opecovavejte" vice ty majetnejsi a samozrejme vyhledavejte nove. Ja vim, ze se to jednoduse pise, ale cesta vede tudy. Co vam nesype podle planu, tak tlumte, nejste charita. Pekny den preji, Cuk ______________________________________________________________ > Od: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> > Komu: Marek Prokop <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 10 Jul 2002 16:41:55 +0200 > Předmět: Re: Cernobily banner > > Je opravdu skvele kam se diskuze staci :-) V bodech: > > 1.) jakou cenu ma mit u nas impresse, kdyz mame mit cenu vyssi, kdyz > jsme uzce specializovani? Nebo to snad uz neni pravda? Nerika se, ze > odborny server ma nizsi navstevnost a drazssi impresse? > 2.) Nevim jak kdo zna prodejni modely v elektrotechnice, ale zase tak > neznamy to asi nebude. tedy vychazime ze zvyku, ktere jsou v nasem > svete zvykem tedy rabatovy system. Tedy nebudu zverejnovat netto > cenu a k ni pak prirazet dle potreby marzi. Kdyz budu mit cenu za impressi > 0,2Kc a prodejce si vezme rabat 50%, kolik nam zbude pri 2000PV denne? > 3.) medialni partner znamena mit zakonite nejaky prijem? To bylo od > Cuka placnuti do tmy. Ne, opravdu prijmy nestaci! > 4.) ja si nestezuji, ze nam nejde reklama, ona nejde jak chceme, > dokonce vime proc. Ja se ptal na cernobily banner. > 5.) odborne firmy samozrejme oslovujeme, ale ty kupuji nas bannerovy > prostor, jenze nektere jsou vice majetne a nektere mene. > > Obzvlast mne tedy zajima ten bod c.1 > > Dik > Minarik > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Ferrari Show a Grand Prix: 57 zajímavých cen na http://bonus.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 17:05 CEST