Cuk&Gek> 5. No vidite, tak zracionalizujte svoji obchodni snahu Cuk&Gek> a "opecovavejte" vice ty majetnejsi a samozrejme vyhledavejte Cuk&Gek> nove. Ja vim, ze se to jednoduse pise, ale cesta vede tudy. Co Cuk&Gek> vam nesype podle planu, tak tlumte, nejste charita. Verte, ze az bude diskuze o prodeji reklamy, urcite se rad zapojim. Protoze pilovani obchodnich praktik se pro nas stalo jiz kazdodennim chlebem. :-)) S tim opecovavanim majetnejsich tedy nesouhlasim, kdysi mi radil P. Mitosinka, ze je treba nejdriv se starat o ty male a stredni. Velci dokud nebudou mit potrebu, tak se "nechytaji". Az zjisti, ze tam chybi pak radi.... Muzu mu dat zapravdu, ostatne zrejme take proto je Mobil Mobilem. Vykaslat se na to, co nesype, to jen tak nejde. Pokud chcete zapadnout mezi odborne vlky a chcete jejich (technickou, osobni)podporu, musite pro ne neco udelat. Zrejme je to o trpelivosti a nadseni a podpory podobne postizenych... :-))) minarik Cuk&Gek> Pekny den preji, Cuk Cuk&Gek> ______________________________________________________________ >> Od: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> >> Komu: Marek Prokop <reklama@nawebu.cz> >> CC: >> Datum: Wed, 10 Jul 2002 16:41:55 +0200 >> Předmět: Re: Cernobily banner >> >> Je opravdu skvele kam se diskuze staci :-) V bodech: >> >> 1.) jakou cenu ma mit u nas impresse, kdyz mame mit cenu Cuk&Gek> vyssi, kdyz >> jsme uzce specializovani? Nebo to snad uz neni pravda? Nerika Cuk&Gek> se, ze >> odborny server ma nizsi navstevnost a drazssi impresse? >> 2.) Nevim jak kdo zna prodejni modely v elektrotechnice, ale Cuk&Gek> zase tak >> neznamy to asi nebude. tedy vychazime ze zvyku, ktere jsou Cuk&Gek> v nasem >> svete zvykem tedy rabatovy system. Tedy nebudu Cuk&Gek> zverejnovat netto >> cenu a k ni pak prirazet dle potreby marzi. Kdyz budu mit cenu Cuk&Gek> za impressi >> 0,2Kc a prodejce si vezme rabat 50%, kolik nam zbude pri 2000PV Cuk&Gek> denne? >> 3.) medialni partner znamena mit zakonite nejaky prijem? To Cuk&Gek> bylo od >> Cuka placnuti do tmy. Ne, opravdu prijmy nestaci! >> 4.) ja si nestezuji, ze nam nejde reklama, ona nejde jak Cuk&Gek> chceme, >> dokonce vime proc. Ja se ptal na cernobily banner. >> 5.) odborne firmy samozrejme oslovujeme, ale ty kupuji nas Cuk&Gek> bannerovy >> prostor, jenze nektere jsou vice majetne a nektere mene. >> >> Obzvlast mne tedy zajima ten bod c.1 >> >> Dik >> Minarik >> >> >> ---------------------------------------------------------------- Cuk&Gek> ---------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: Cuk&Gek> http://reklama.nawebu.cz/ >> Cuk&Gek> -------------------- Cuk&Gek> Ferrari Show a Grand Prix: 57 zajímavých cen na http://bonus.centrum.cz Cuk&Gek> -------------------------------------------------------------------------- Cuk&Gek> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 19:14 CEST