Re: Cernobily banner

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@mobilmedia.cz)
Date: 10. 07. 2002, 17:04 CEST


Zdravim,

odpovedi nasleduji...

----- Original Message -----
From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info>
To: "Marek Prokop" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, July 10, 2002 4:41 PM
Subject: Re: Cernobily banner


> Je opravdu skvele kam se diskuze staci :-) V bodech:
>
> 1.) jakou  cenu ma mit u nas impresse, kdyz mame mit cenu vyssi, kdyz
> jsme  uzce  specializovani? Nebo to snad uz neni pravda? Nerika se, ze
> odborny server ma nizsi navstevnost a drazssi impresse?

Ano, to se rika, ale je diky tomu, ze specializovany server OBVYKLE
nema problem s prodejem reklamy, prave kvuli tomu, ze je specializovany.
A pokud nema problem s prodejem reklamy, pochopitelne zvysuje cenu,
protoze si to muze dovolit. Oproti tomu je chovani serveru, ktery ma
problem s prodejem reklamy, ale ktery diky sve specializaci nastavil vysokou
cenu na reklamu, je nepochopitelne. Cena reklamy by totiz VZDY mela
odrazet poptavku/nabidku a podle toho je potreba stanovovat cenu
reklamy, nikoli podle specializace a zacileni webu, kdy si reknete,
mam specializovany web, sup 500 Kc/1000 shlednuti.

> 2.) Nevim  jak  kdo zna prodejni modely v elektrotechnice, ale zase tak
> neznamy  to  asi  nebude.  tedy vychazime ze zvyku, ktere jsou v nasem
> svete   zvykem   tedy  rabatovy  system. Tedy nebudu zverejnovat netto
> cenu a k ni pak prirazet dle potreby marzi. Kdyz budu mit cenu za impressi
> 0,2Kc a prodejce si vezme rabat 50%, kolik nam zbude pri 2000PV denne?

Tohle trochu nechapu, jaky rabarovy system? Ale asi jste mel na mysli
prodej pres nejakou reklamku. Samozrejme, ja jsem nikde nezminoval,
ze byste mel nastavit cenu 100-200 Kc za tisic imrpesi a prodavat to
pres reklamu, ktera si vezme 50 procent provizi. Klienty si musite
predevsim shanet sam. Verte, ze je rozdil prodavat reklamu sam
za 200 Kc/CPT anebo za 400Kc/CPT pres reklamku. Sice vam
vzdy skonci v kapse stejna suma (200Kc/CPT), ale verim, ze v prvnim
pripade zobrazite mnohem vice reklamy a celkova suma, ktera se
presune do vasi kapsy, bude mnohem vyssi.

> 4.)  ja  si  nestezuji,  ze  nam  nejde reklama, ona nejde jak chceme,
> dokonce vime proc. Ja se ptal na cernobily banner.

Na cernobily banner jste se ptal z toho duvodu, abyste mohl
vyprodat nevyprodane reklamni pozice, ne?

> 5.) odborne  firmy samozrejme oslovujeme, ale ty kupuji nas bannerovy
> prostor, jenze nektere jsou vice majetne a nektere mene.

K tomu slouzi rozliseni na horni a dolni pozici, ctvercove formaty,
textova reklama, ktere jsou obvykle levnejsi nez hlavni pozice banneru
nahore.

MK.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 17:02 CEST