Zdravim, odpovedi nasleduji... ----- Original Message ----- From: "Elektrika.cz, Miroslav Minarik" <m.minarik@elektrika.info> To: "Marek Prokop" <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, July 10, 2002 4:41 PM Subject: Re: Cernobily banner > Je opravdu skvele kam se diskuze staci :-) V bodech: > > 1.) jakou cenu ma mit u nas impresse, kdyz mame mit cenu vyssi, kdyz > jsme uzce specializovani? Nebo to snad uz neni pravda? Nerika se, ze > odborny server ma nizsi navstevnost a drazssi impresse? Ano, to se rika, ale je diky tomu, ze specializovany server OBVYKLE nema problem s prodejem reklamy, prave kvuli tomu, ze je specializovany. A pokud nema problem s prodejem reklamy, pochopitelne zvysuje cenu, protoze si to muze dovolit. Oproti tomu je chovani serveru, ktery ma problem s prodejem reklamy, ale ktery diky sve specializaci nastavil vysokou cenu na reklamu, je nepochopitelne. Cena reklamy by totiz VZDY mela odrazet poptavku/nabidku a podle toho je potreba stanovovat cenu reklamy, nikoli podle specializace a zacileni webu, kdy si reknete, mam specializovany web, sup 500 Kc/1000 shlednuti. > 2.) Nevim jak kdo zna prodejni modely v elektrotechnice, ale zase tak > neznamy to asi nebude. tedy vychazime ze zvyku, ktere jsou v nasem > svete zvykem tedy rabatovy system. Tedy nebudu zverejnovat netto > cenu a k ni pak prirazet dle potreby marzi. Kdyz budu mit cenu za impressi > 0,2Kc a prodejce si vezme rabat 50%, kolik nam zbude pri 2000PV denne? Tohle trochu nechapu, jaky rabarovy system? Ale asi jste mel na mysli prodej pres nejakou reklamku. Samozrejme, ja jsem nikde nezminoval, ze byste mel nastavit cenu 100-200 Kc za tisic imrpesi a prodavat to pres reklamu, ktera si vezme 50 procent provizi. Klienty si musite predevsim shanet sam. Verte, ze je rozdil prodavat reklamu sam za 200 Kc/CPT anebo za 400Kc/CPT pres reklamku. Sice vam vzdy skonci v kapse stejna suma (200Kc/CPT), ale verim, ze v prvnim pripade zobrazite mnohem vice reklamy a celkova suma, ktera se presune do vasi kapsy, bude mnohem vyssi. > 4.) ja si nestezuji, ze nam nejde reklama, ona nejde jak chceme, > dokonce vime proc. Ja se ptal na cernobily banner. Na cernobily banner jste se ptal z toho duvodu, abyste mohl vyprodat nevyprodane reklamni pozice, ne? > 5.) odborne firmy samozrejme oslovujeme, ale ty kupuji nas bannerovy > prostor, jenze nektere jsou vice majetne a nektere mene. K tomu slouzi rozliseni na horni a dolni pozici, ctvercove formaty, textova reklama, ktere jsou obvykle levnejsi nez hlavni pozice banneru nahore. MK.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 17:02 CEST