Vsichni vi, ze zbyva mnoho neprodanych impressi, obcas u piva slysim, ze ten ma milion impressi nekde a ten ma milion tam. Pak letaji ruzne slevy a navrhy. Samozrejme i u nas zbyva prostor, ktery se da nekdy vyuzit k drobnemu barteru, nebo jako odmena. ALE napadlo mne, ze misto letnich slev, bychom udelali celorocne variantu cernobileho banneru 486 s max velikosti napr. 14kb. Byl by to duvod proc dat impressi za mene penez, a nemyslim si, ze by cernobily banner nemohl byt take uspesny. Ostatne vzdy je to otazka napadu a sikovnosti designera. Varianty inzerenta napr. cernobily banner - na webu casteji - cena treba 0,25 barevny banner - na webu mene ale intenzivneji - cena 0,55 Pri nakupu reklamy u nas take hraje velkou roli prestiz a na druhou stranu zase samozrejme uspora prostredku. Jak to vidite vy? Je to uplny nesmysl, nebo...? S pranim pekneho dne Miroslav Minarik http://www.elektrika.cz gsm: 00420-6-08-477 995 tel./fax: 0420-5-4524 2094 e-mail: m.minarik@elektrika.info ICQ: 127851499
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 07:34 CEST