Elektrika.cz, Miroslav Minarik napsal: > Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze bych > mel snizovat cenu, jen proto, ze mame > nevyprodany prostor. Hmm, mate k tomuto stanovisku nejaky duvod? Ja tomu nerozumim. Napr. jsem nikdy nepochopil, co to znamena *nevyprodany prostor*, kterym se tak casto ohaneji ceske servery, ale ktereho jsem si na zahranicnich nikdy nevsiml. Prosty selsky rozum mi rika, ze kdyz nemam inzerenty, nemam reklamu a nemam tedy ani reklamni prostor. Dale, vetsina podnikatelu se snazi o maximalizaci zisku (at jiz kratkodobeho, nebo dlouhodobe udrzitelneho). Cena je pouhym nastrojem a nizka muze fungovat stejne dobre jako vysoka, obzvlast v pripade, ze naklady jsou prevazne fixni. Proc se domnivate, ze pro Vas by nizka cena nefungovala? Nemohu se zbavit pocitu, ze si na svem reklamnim prostoru hrde zakladate jako na rodinnem stribru a jste pevne odhodlan nedat ho lacino, at to stoji, co to stoji. Kdyz uz ho nakonec budete muset prodat z Vaseho pohledu pod cenou, radeji ho nejak zmrzacite, napriklad pozadavkem na cernobile provedeni banneru. Pravdepodobne se mylim, ale timto dojmem na mne Vase nazory pusobi a byt je me vnimani ryze subjektivni, snad Vam alespon nejak pomuze. Mimochodem, jestli dovolite, mel bych pro Vas, pane Minariku, jednu zcela uprimne a pratelsky minenou radu. Zvazte urcitou kultivaci sveho emailoveho stylu. Jestlize partnery v diskusi oslovujete "Dobry den Miroslav Kucera" a o svych zakaznicich hovorite jako o "zpracovanych", vzbuzujete tim v potencialnich inzerentech zbytecne pochybnosti (zrejme neopravnene, lec vtirave) o kvalite Vasich sluzeb. Doufam, ze se neurazite. V teto konferenci jsou zvykem mnohem ostrejsi a zdaleka ne tak pratelsky minene invektivy ;-) Zdravi, Marek Prokop ----------------------------------------------------------- Vyhledavace a pouzitelnost stranek http://www.sovavsiti.cz/weblog/ -----------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 13:37 CEST