Cena "nevyprodaneho prostoru" (bylo: Cernobily banner)

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 10. 07. 2002, 13:35 CEST


Elektrika.cz, Miroslav Minarik napsal:
> Zasadne  nesouhlasim  s nazorem, ze bych
> mel snizovat cenu, jen proto, ze  mame
> nevyprodany  prostor.

Hmm, mate k tomuto stanovisku nejaky duvod? Ja tomu nerozumim. 
Napr. jsem nikdy nepochopil, co to znamena *nevyprodany 
prostor*, kterym se tak casto ohaneji ceske servery, ale ktereho 
jsem si na zahranicnich nikdy nevsiml. Prosty selsky rozum mi 
rika, ze kdyz nemam inzerenty, nemam reklamu a nemam tedy ani 
reklamni prostor.

Dale, vetsina podnikatelu se snazi o maximalizaci zisku (at jiz 
kratkodobeho, nebo dlouhodobe udrzitelneho). Cena je pouhym 
nastrojem a nizka muze fungovat stejne dobre jako vysoka, 
obzvlast v pripade, ze naklady jsou prevazne fixni. Proc se 
domnivate, ze pro Vas by nizka cena nefungovala?

Nemohu se zbavit pocitu, ze si na svem reklamnim prostoru hrde 
zakladate jako na rodinnem stribru a jste pevne odhodlan nedat 
ho lacino, at to stoji, co to stoji. Kdyz uz ho nakonec budete 
muset prodat z Vaseho pohledu pod cenou, radeji ho nejak 
zmrzacite, napriklad pozadavkem na cernobile provedeni banneru. 
Pravdepodobne se mylim, ale timto dojmem na mne Vase nazory 
pusobi a byt je me vnimani ryze subjektivni, snad Vam alespon 
nejak pomuze.

Mimochodem, jestli dovolite, mel bych pro Vas, pane Minariku, 
jednu zcela uprimne a pratelsky minenou radu. Zvazte urcitou 
kultivaci sveho emailoveho stylu. Jestlize partnery v diskusi 
oslovujete "Dobry den Miroslav Kucera" a o svych zakaznicich 
hovorite jako o "zpracovanych", vzbuzujete tim v potencialnich 
inzerentech zbytecne pochybnosti (zrejme neopravnene, lec 
vtirave) o kvalite Vasich sluzeb.

Doufam, ze se neurazite. V teto konferenci jsou zvykem mnohem 
ostrejsi a zdaleka ne tak pratelsky minene invektivy ;-)

Zdravi,

Marek Prokop
-----------------------------------------------------------
Vyhledavace a pouzitelnost stranek
http://www.sovavsiti.cz/weblog/
-----------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 07. 2002, 13:37 CEST