RE: reklama na Tiscali.cz

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 30. 06. 2002, 23:30 CEST


---> Dobry den,

vytvorte vlastni reklamni sit, dejte dohromady penize 
na dva zkusene prodejce s konxemi a praxi a poridte 
jim asistentku v prazske kancelari, a je to... 

Rad bych rekl, ze to neni selhani kapitalismu a neni 
to kamaradickovani. Napriklad v USA vam velmi pomuze, 
kdyz se prokazete diplomem z Berkley, nebo kravatou 
ze studentskeho klubu Kappa -- pokud vas obchodni 
partner *ciste nahodou* absolvoval totez. Kdyz jsem 
byl na stazi ve Svycarsku, tak me v Ringieru prekvapil 
hostitel, kdyz mi ukazoval, ze jezdi s obchodnimi 
partnery na strelnici... USA a Svycarsko nemaji 
komunistickou minulost, spolecenske kontakty 
a socialni inteligence jsou proste soucasti kazdeho 
spolecenskeho zrizeni. 

Podivejte se treba na "nakladatelskou lobby": basnici 
a spisovatele se *kamaradickuji* s editory a redaktory, 
chodi spolu do kavaren, maji v lete na Brnenske 
prehrade parnik, v Praze maji vlastni kapelu, v Olomouci 
hraji kopanou, obcas si vyjedou na Bezdes, do Pisku 
nebo do Sobotky -- jsou to odsouzenihodne aktivity? 
Ne. Je to spolecensky zivot. Ale kdyz se chcete jako 
mlady autor prosadit, musite se jich take zucastnit. 
Kdo chce s vlky byti, musi s nimi vyti.

(Jinak Vam, pane Bartoni, dekuji, ze jste mi konecne 
vratil ty preklepy, jichz se neustale dopoustim 
ve jmenech diskutujicich. :-)

--
=M=

> -----Original Message-----
> From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz]
> Sent: Sunday, June 30, 2002 10:11 PM
> To: Martin Kopta
> Subject: Re: reklama na Tiscali.cz
> 
> 
> Dekuji  vam  pane  Kopna,  ze jste sebral odvahu, a jako prvni nam zde
> jasne ukazal, jak to vlastne funguje. Myslim, ze nas nekolik, kteri si
> myslime,  ze nase prace hovori za nas, si to jiz stejne davno myslela.
> Jen jsme cekali, az to tu nekdo konecne rekne tak, jak to je.
> 
> Priznam  se,  ze  mi  z  toho  je  opravdu  smutno.  Zakladni  teorie
> kapitalismu se tak nejak nepotvrzuje. Zda se, ze nas Internet, ackoliv
> tak moderni medium, je stale zahlceno davnymi vztahy a praktikami.
> 
> Uz  jsem se k tomuto tematu jednou vyjadroval, a debatu opravdu nechci
> znovu  rozhýbat,  protoze se asi nic nového nedozvíme. Ale tu zakladni
> myslenku bych si dovoli jeste jednou ventilovat.
> 
> Zda  se,  ze tlak ze strany nekterych serveru, ktere se tak nejak svou
> navstevou  dostaly  na  uroven  tech,  no  rekneme vice znamych, sili.
> Domnivam  se, mozna ale spatne, ze to je prave okamzik, ktery si primo
> rika  o  to,  aby  nekdo  (firma, clovek) ucitil prilezitost a do teto
> stojate  vody  hodil  kamen  (nebo  treba  jen  kaminek). O tom, ze do
> internetove  reklamy  tece stale vice penez asi neni treba diskutovat.
> Jsem  jen  zvedavy,  kdo prvni chyti sanci za pacesy a vypali ostatnim
> rybnik.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 23:29 CEST