platby v e-shopech

From: nokia@logo4u.cz
Date: 30. 06. 2002, 04:48 CEST


    Dekuji Vam Marku za podrobne osvetleni tech shopu (ozvu se Vam zrejme se
zakazkou vytvoreni shopu pro USA na prodej kopii nasich historickych soch,
to by je mohlo zajimat, ne?), ale s tim prumernym Americanem neumejicim dle
Vas pouzivat ani PC, natozpak internet se mi to nejak nezda. Kdo tedy jsou
podle Vas ty miliony zakazniku nakupujicich v Amazon.com a pod.? Mexicani?
:-)
    Vzdy jsem zil v domneni, ze vsechny ty obchody (myslim samozrejme
koncovych zakazniku) za miliony dolaru mesicne (vemte si kolik uz protoci
denne Dell nebo Compaq) plati vetsina Americanu kartou? Mate o tech pomerech
jednotlivych zpusobu uhrady (karta, bankovni prevod, dobirka a pod.) zbozi z
e-shopu v USA nekdo presnejsi informace, at muzeme odhadnout trendy u nas?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Saturday, June 29, 2002 3:05 PM
Subject: RE: stop vymenne reklame v obchodech


> Nejsem analytik trhu, takze netusim, kolik objednavek je kde
> normalnich ci nenormalnich. O techto "nasich" obchodech vim jen
> toto:
>
> 1) Pro jejich majitel se vetsinou jedna o uspech znacne
> necekanych rozmeru. Cast z nich nebyla zpocatku schopna poptavku
> ani pokryt. Mozna je to dano tim, ze se nejedna o obchody typu
> Bileho zbozi, nebo Vltavy, ale vetsinou o doplnkovy prodej k
> beznym firemnim webum. Jen tak namatkou to je:
>
> -- prodej 3 druhu dietnich susenek a firemnich tricek na webu
> pomerne velkeho vyrobce dietni zmrzliny
>
> -- obchod s golfovymi doplnky vlastneny rodinnym golfovym klubem
> a jeste jednou totez, tentokrat v rezii regionalniho golfoveho
> casopisu
>
> -- dovozce argentinskych kulinarskych specialit (sortiment 5
> druhu)
>
> -- prodej dvou instruktaznich videokazet odbornice na vzdelavani
> narodnostnich mensin
>
> -- prodej propagacnich tricek, cepic a slevovych kuponu
> univerzitni pizzerie
>
> -- "kusove" obchody umeleckymi predmety (kresby, plastiky,
> graficke listy) nekolika vytvarniku (prum. cena za kus okolo
> $300).
>
> Mame i nejaky drazsi sortiment, napr. luxusni rodinne vily ve
> state Oregon (cena od pul do peti milionu USD, prumer okolo dvou
> mil.), ale to uz neni e-shop v pravem slova smyslu ;-)
>
> 2) Mnozstvi desitek objednavek denne staci bohate na to, aby sla
> vyhodnocovat hodnoverna statistika a slo tedy experimentovat s
> tim, jak se ktera uprava stranek promitne do conversion rate.
>
> > u nas, v te male zemicce s malo lidma
> > na Internetu, neumejicich zatim moc
> > platit kartami ...
>
> Nevim, zda si Americany trochu neidealizujete. U nas je
> uzivatelu sice malo, ale zato jsou vzdelani a o internetu hodne
> vedi. Naproti tomu typicky americky uzivatel je postarsi dama s
> pet let starym pocitacem vybavenym prehistorickym Netscapem,
> ktera ten pocitac umi zapnout a pak mozna jeste vypnout. O
> internetu netusi vubec nic a pouzit webovy obchod je pro ni
> pomerne narocna zalezitost.
>
> A presvedcit paranoidni Americinay, aby na internetu zaplatili
> kartou, to je zase dalsi kapitola ...
>
> Zdravi,
>
> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 06. 2002, 04:48 CEST