---> Bonjour! > Me samotneho prekvapilo nejen dve podobne vyrazne > agresivni reklamy na jednom miste ,ale i stejny > propagovany product, i kdyz od jineho klienta. Pane Hanischi, a ostatni, nechapou, co Vas poburuje na tom, ze se v jednom vydani obejevuje vice reklam na produkt tehoz typu. Namatkou otevru nejmenovany magazin zivotniho stylu, ;-) a co nevidim: -- celostrankova reklama Mercedes-Benz; -- celostrankova reklama na Nissan; -- dvoustrankovy clanek o Daewoo; -- celostrankova ilustrace povidky: celni maska BMW; -- strankovy clanek o automobilu Skoda. Nebo si vemte nektere vydani MfD a zkuste spocitat inzerci bankovnich domu, nebo vemte nejaky zensky casopis a spocitejte reklamu na modni znacky... ---> Pokud ma inzertni prosdtor nejakeho media hodnotu postavenou na podobne cilove skupine, pak se temer nemate sanci vyhnout synergickemu pusobeni inzerce konkurencnich znacek. U obecne zamereneho media muzete pouze trvat na tom, aby reklama nebyla na teze strance, nebo aby dve reklamy na konkurencni produkty nesly hned zasebou. Jenze na webu jsou hodnotne pouze titulni strany, takze pokud oba inzeenti trvaji na tom, ze reklama pujde v urcity cas, pak neni v silach s tim media neco s tim udelat. Podivejte se treba na oborove zamerena media -- na takove Lupe najdete i nekolik konkurencnich kampani na jedne strane -- proste inzertni prostor ma takovou hodnotu, ze to klient snese. Pekny vikend -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 29. 06. 2002, 14:26 CEST