a kdo na svete to umi? ______________________________________________________________ > Od: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Tue, 25 Jun 2002 16:49:47 +0200 > Předmět: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery > > V zasade s vami souhlasim. Pouze to s tou poptavkou a nabidkou nesedi. Jsem > presvedcen, ze ve chvili kdy zakaznici pochopi moznosti internetu, dojde k > odhaleni toho, ze poptavku nelze nekterych oblastech poctive pokryt. Duvodem > jsou primitivni reklamni systemy, vetsinou zamerene na sekce serveru, nikoli > na navstevnika. BBMEDIA resi cileni na regiony (za to zaslouzi pochvalu > funguje to skvele), ale vek navstevnika, pohlavi, zajmy a dalsi vlastnosti, > ktere mohou inzerentovi pomoci v lepsim zamereni reklamy moc nikdo neumi. > Jiri Pallas > > > -----Original Message----- > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] > Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > > > Jiri Pallas [SMTP:jiri@pallas.cz] napsal: > > ze trh internetiove reklamy v CR se neridi > > trznimi podminkami. > > Myslim, ze bychom mohli dlouho diskutovat o tom, co to jsou > trzni podminky, zda vubec nekde existuji v dokonale podobe a > rovnovaze, atd. Mozna bychom se ale mohli shodnout na tom, ze > trh internetove reklamy v CR je deformovan > > 1) velikosti (malosti), > 2) nedostatkem informaci > 3) kulturnimi specifiky (eufemismus pro vase uplatky, znamosti > apod.) > > 1 a 2 plati v CR prakticky v kazdem odvetvi, 2 pro zmenu plati o > internetu vsude na svete. Suma sumarum nevidim tedy nic > zasadniho, cim by se internetova reklama odlisovala od jinych > oboru podnikani. > > > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo > > nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny. > > Myslim, ze historie zna jen dve mozne reseni tohoto problemu: > > 1) Nalezt vlastni, na mafianech nezavislou cestu. > 2) Nelze-li 1, opustit dany obor podnikani. > > Lakava varianta 3 -- totiz presvedcovat mafiany, aby opustili > mafianske metody -- evidentne nikam nevede. > > > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet > > prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury), > > ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by > > stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a > > prenechala prodej specialistum. > > To ovsem plati v pripade prevahy poptavky na nabidkou. V opacnem > pripade se problem jen presouva z prodeje koncovym zakaznikum na > prodej prostrednikum. > > Zdravi, > > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST