RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: rnwyo@centrum.cz
Date: 25. 06. 2002, 17:33 CEST


a kdo na svete to umi?


______________________________________________________________
> Od: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Tue, 25 Jun 2002 16:49:47 +0200
> Předmět: RE: medialky vs &amp;quot;nezavedene&amp;quot; servery
>
> V zasade s vami souhlasim. Pouze to s tou poptavkou a nabidkou 
nesedi. Jsem
> presvedcen, ze ve chvili kdy zakaznici pochopi moznosti 
internetu, dojde k
> odhaleni toho, ze poptavku nelze nekterych oblastech poctive 
pokryt. Duvodem
> jsou primitivni reklamni systemy, vetsinou zamerene na sekce 
serveru, nikoli
> na navstevnika. BBMEDIA resi cileni na regiony (za to zaslouzi 
pochvalu
> funguje to skvele), ale  vek navstevnika, pohlavi, zajmy a 
dalsi vlastnosti,
> ktere mohou inzerentovi pomoci v lepsim zamereni reklamy moc 
nikdo neumi.
> Jiri Pallas
> 
> 
> -----Original Message-----
> From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
> 
> 
> Jiri Pallas [SMTP:jiri@pallas.cz] napsal:
> > ze trh internetiove reklamy v CR se neridi
> > trznimi podminkami.
> 
> Myslim, ze bychom mohli dlouho diskutovat o tom, co to jsou
> trzni podminky, zda vubec nekde existuji v dokonale podobe a
> rovnovaze, atd. Mozna bychom se ale mohli shodnout na tom, ze
> trh internetove reklamy v CR je deformovan
> 
> 1) velikosti (malosti),
> 2) nedostatkem informaci
> 3) kulturnimi specifiky (eufemismus pro vase uplatky, znamosti
> apod.)
> 
> 1 a 2 plati v CR prakticky v kazdem odvetvi, 2 pro zmenu plati o
> internetu vsude na svete. Suma sumarum nevidim tedy nic
> zasadniho, cim by se internetova reklama odlisovala od jinych
> oboru podnikani.
> 
> > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo
> > nechce pouzivat mafianske metody velmi obtizny.
> 
> Myslim, ze historie zna jen dve mozne reseni tohoto problemu:
> 
> 1) Nalezt vlastni, na mafianech nezavislou cestu.
> 2) Nelze-li 1, opustit dany obor podnikani.
> 
> Lakava varianta 3 -- totiz presvedcovat mafiany, aby opustili
> mafianske metody -- evidentne nikam nevede.
> 
> > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet
> > prodavat. Pokud existuji grosiste (agentury),
> > ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by
> > stacilo aby firma vytvorila kvalitni produkt a
> > prenechala prodej specialistum.
> 
> To ovsem plati v pripade prevahy poptavky na nabidkou. V opacnem
> pripade se problem jen presouva z prodeje koncovym zakaznikum na
> prodej prostrednikum.
> 
> Zdravi,
> 
> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


--------------------
Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST