> -----Original Message----- > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] > Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > > > Martin Bartọ [SMTP:martin@cdr.cz] napsal: > > Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere > > nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, > > dostanete ode mne DVD vypalovacku > > Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni > zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka. > > > My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi > > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si > > mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi > > delaji totez. > > Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak > proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi > umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud > neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. Tohle mi pripada velmi trefne je opravdu spousta firem ktere si MYSLI, ze maji dobry server. Je o hodne mene firem, ktere ho opravdu MAJI a z tohoto poctu zbyva jen velmi malo, ktere ho dovedou i prodat. Tak je to na Internetu stejne jako vsude jinde > > IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne > prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku > obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial > vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem > vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a > ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema? > > Zdravi, > > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST