RE: medialky vs "nezavedene" servery

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 25. 06. 2002, 16:06 CEST


> -----Original Message-----
> From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery
>
>
> Martin Bartọ [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
> > Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi,  ktere
> > nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni prijem,
> > dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku
>
> Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni
> zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.
>
> > My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
> > ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
> > mysleli, ze reklamni agentury a  zastupitelstvi
> > delaji  totez.
>
> Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
> proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
> umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
> neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.


Tohle mi pripada velmi trefne je opravdu spousta firem ktere si MYSLI, ze
maji dobry server. Je o hodne mene firem, ktere ho opravdu MAJI a z tohoto
poctu zbyva jen velmi malo, ktere ho dovedou i prodat. Tak je to na
Internetu stejne jako vsude jinde



>
> IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne
> prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku
> obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial
> vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem
> vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a
> ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?
>
> Zdravi,
>
> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST