No ja tedy nevim. Ale tech, rekneme 20-30 nejvetsich by asi zmaknuty mit mely, ne? Pak alespon cca 2-3 nejvetsi z kazdeho oboru, ve kterem ma reklamni agentura klienty by taky melo byt standardni, ne? Pro uplne laiky je tu prece Navrcholu a TOPlist. Tam prece muze neco videt i klient, ne? Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru > desitek ruznych serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru, které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu. > Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet > pracovat jak s daty iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na zaklade afinit, zásahů, cen > apod. > Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven. > Tomas Kostrhoun > iDNES > -----Original Message----- > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh > internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto > (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade: > - osobnich znamosti > - uplatku > - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku) > - spatnych znalosti internetu > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske > metody velmi obtizny. > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste > (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma > vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum. > Jiri Pallas > -----Original Message----- > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] > Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal: >> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere >> nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, >> dostanete ode mne DVD vypalovacku > Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni > zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka. >> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi >> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si >> mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi >> delaji totez. > Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak > proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi > umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud > neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. > IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne > prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku > obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial > vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem > vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a > ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema? > Zdravi, > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST