Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 25. 06. 2002, 15:40 CEST


No  ja  tedy nevim. Ale tech, rekneme 20-30 nejvetsich by asi zmaknuty
mit mely, ne?

Pak  alespon  cca  2-3 nejvetsi z kazdeho oboru, ve kterem ma reklamni
agentura klienty by taky melo byt standardni, ne?

Pro  uplne  laiky je tu prece Navrcholu a TOPlist. Tam prece muze neco
videt i klient, ne?

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

> Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru
> desitek ruznych serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru, které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu. 

> Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet
> pracovat jak s daty iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na zaklade afinit, zásahů, cen
> apod. 

> Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven.

> Tomas Kostrhoun
> iDNES

> -----Original Message-----
> From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] 
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery

> Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh
> internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto
> (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade:
> - osobnich znamosti
> - uplatku
> - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku)
> - spatnych znalosti internetu

> V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske
> metody velmi obtizny.

> Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste
> (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma
> vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum.

> Jiri Pallas


> -----Original Message-----
> From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery


> Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
>> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi,  ktere
>> nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni prijem,
>> dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku

> Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni
> zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.

>> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
>> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
>> mysleli, ze reklamni agentury a  zastupitelstvi
>> delaji  totez.

> Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
> proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
> umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
> neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.

> IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne
> prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku
> obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial
> vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem
> vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a
> ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?

> Zdravi,

> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *




> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST