>Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak >proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi >umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud >neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi). Napriklad TV Nova si naprimo taky proda minimum reklamy, vetsina jde pres agentury. A take nikdo netvrdi, ze Nova neumi prodat. Umi, samozrejme ze umi prodat. Ma prece divaky... A jeste podotknu, ze kdyby Nova chtela za 30 sekundovy sot 10 milionu, tak taky skoro zadny neproda. A stejne je to s cenikovou reklamou na Internetu: 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ale 10kc/1000 na srackovych, 20-50kc/1000 na specializovanych serverech by dal kde kdo. A nemusely by se tady resit veci jako "a co je medialka" a "ti zadavatele reklamy jsou blbi" atd. atd., protoze kazdy by mel reklamy dost. Nebo taky ne, ale dokud se to nezkusi, tak se to nebude vedet...
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST