> monitoring reklamy zatim diky nezajmu vetsiny provozovatelu RS nedela. Tak ted jste me dostal, protoze jsem cekal, ze reknete, ze si reklamni sit ma vlozit do kodu tecku :-) a zauditovat log imageserveru. V takovem pripade bych jako zakaznik mohl maximalne uplatnit treba pripominku, ze jsem si objednal kampan na 500.000 impresi, ktere vykazuje reklamni system, ale accesslog vykazuje o 15 % mene a tecka dokonce o 20 % mene (skutecna cisla budou jina). Take je mozne naprogramovat robota, ktery bud a) stahuje stranku a uklada bannery; nebo b) stahuje stranku a vyrabi z ni screenshot. Je to sice metoda "statisticka", ale kdyby ji treba zacala provozovat nejaka firma ;-), tak je to myslim celkem prukazny doklad o kampani. V konferenci jsou lide, ktere netizi mlcenlivost, takze by mohli rici primo, jak se to dela u nich a uvest treba i nejaka cisla... -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST