Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Jiri Pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 28. 03. 2002, 11:07 CET


Napriklad vite z jakych chodi IP adres a na jake stranky, kdy, jak dlouho tam zustavaji, jaky maji OS atd atp - to vam je malo?
Takze bych si to placani odpustil. Technicky na vysi nejsem, mam vysokoskolske humanitni vzdelani a prirozenou inteligenci.
jiri pallas


----- Original Message ----- 
From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 10:38 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu 


> Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke
> kompletním údajum o vasich uzivatelích"?
> Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste technicky
> na výsi.
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> 
> 
> Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani
> zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine
> seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent mel
> pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl
> nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam
> duveru.
> 
> Jiri Pallas
> www.seznamka.cz
> 
> 
> ----- Original Message -----
> From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu
> 
> 
> > Pane Pallasi,
> > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz
> > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto
> > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez
> > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit.
> > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si
> jej
> > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o
> peníze,
> > ani o cást banneru.
> >
> > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec -
> videl
> > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze
> jsem
> > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud
> > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou
> > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji
> > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce.
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM
> > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> > MrLinxe)
> >
> >
> > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat
> vlastnim
> > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu Cpressu a
> > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne.
> > Jiri Pallas
> > Seznamka.cz
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> > To: <reklama@nawebu.cz>
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM
> > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> > MrLinxe)
> >
> >
> > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v
> > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii
> > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek
> > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv
> > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se
> > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady,
> > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s
> > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi
> > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje
> > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem
> > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny...
> > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > > Atlas.cz
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > -----Original Message-----
> > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
> > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM
> > > To: reklama@nawebu.cz
> > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> > > MrLinxe)
> > >
> > >
> > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro
> > > vzdy....
> > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim
> > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne
> > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci
> > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech
> > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a
> > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3
> > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame.
> > > Jiri Pallas
> > > www.Seznamka.cz
> > >
> > >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
> > >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> >
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST