Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 28. 03. 2002, 10:38 CET


Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke
kompletním údajum o vasich uzivatelích"?
Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste technicky
na výsi.


----- Original Message -----
From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani
zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine
seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent mel
pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl
nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam
duveru.

Jiri Pallas
www.seznamka.cz


----- Original Message -----
From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM
Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu


> Pane Pallasi,
> myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz
> chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto
> necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez
> problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit.
> Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si
jej
> ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o
peníze,
> ani o cást banneru.
>
> Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec -
videl
> jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze
jsem
> si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud
> poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou
> stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji
> neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce.
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM
> Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
>
>
> Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat
vlastnim
> zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu Cpressu a
> ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne.
> Jiri Pallas
> Seznamka.cz
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM
> Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> MrLinxe)
>
>
> > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v
> > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii
> > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek
> > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv
> > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se
> > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady,
> > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s
> > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi
> > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje
> > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem
> > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny...
> > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > Atlas.cz
> >
> >
> >
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
> > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani
> > MrLinxe)
> >
> >
> > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro
> > vzdy....
> > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim
> > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne
> > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci
> > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech
> > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a
> > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3
> > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame.
> > Jiri Pallas
> > www.Seznamka.cz
> >
> >
>
> --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST