Proboha, jak muze získat provozovatel výmenného systému "prístup ke kompletním údajum o vasich uzivatelích"? Pane Pallasi, prominte, ale jak muzete takhle plácat? Prece jste technicky na výsi. ----- Original Message ----- From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 10:47 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu Zamerne pletete dohromady spolupraci s konkurenci a nekonkurovani zakaznikum. My si bez problemu na nase stranky poustime reklamu na jine seznamky, bazary ci chaty, ale nemame zajem na tom, aby nas konkurent mel pristup ke kompletnim udajum o nasich uzivatelich. Presto, ze jste byl nominovan na podnikatele roku pane Hlavenko, tak k vam jaksi postradam duveru. Jiri Pallas www.seznamka.cz ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, March 28, 2002 9:53 AM Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu > Pane Pallasi, > myslím, ze jste dokonale predvedl rcení "at me chcípne koza, jen kdyz > chcípne i sousedovi" v praxi. I kdyz od vás coby svetobezníka bych toto > necekal. Vsude v civilizovaných zemí se praktikuje "coopetition", tj. bez > problému spolupracuji s konkurentem, pokud nám to obema prinásí profit. > Radeji tedy odevzdáte povinný desátek vasí "nekonkurenci", nez abyste si jej > ponechal a pouzíval sluzbu "konkurence", která vás nepripraví ani o peníze, > ani o cást banneru. > > Tohle je proste tragédie ceského Internetu a ceského podnikání vubec - videl > jsem ji kolem sebe uz tolikrát a videl jsem na to tolik firem dojet, ze jsem > si myslel, ze cestí manazeri a vlastníci uz budou v této veci ponekud > poucenejsí a dospelejsí. Proste za kazdou cenu a urputne si bránit svou > stále zmensující se hromádku, s nikým nespolupracovat, vsichni jsou moji > neprátelé, vsichni me chtejí znicit - az do smutného konce. > > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Pallas" <jiri@pallas.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:46 AM > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > MrLinxe) > > > Hlavenka/Cpress porusuji predevsim pravidlo, ze se nema konkurovat vlastnim > zakaznikum. Pokud Linxe a Adrenalin neoddeli vodotesne od zajmu Cpressu a > ambic pana Hlavenky, tak to nebude duveryhodne. > Jiri Pallas > Seznamka.cz > > > ----- Original Message ----- > From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, March 28, 2002 9:12 AM > Subject: RE: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > MrLinxe) > > > > Vsechny kampane Cpressu jsou pousteny z jednoho centralniho uctu v > > Linxovi (alespon to tak bylo v listopadu 2001, nasel jsem to v historii > > ICQ me konverzace s Evou Sedlakovou, coz je podle vasich stranek > > executive manager newLinxe, at uz to znamena cokoliv :-), tj. jakekoliv > > pridavani cehokoliv co provozuje Cpress do zakazanych serveru se > > pochopitelne miji ucinkem. Na druhou stranu vsechny konkretni pripady, > > kdy padalo neco nezadouciho z Cpressu na Atlas, jsme rychle vyresili s > > pracovniky Linxe - je to ovsem otrava a primlouval bych se za vetsi > > transparentnost - Linx je koneckoncu napsany tak, ze snadno umoznuje > > spravovat vice serveru pod jednim uctem vcetne presunovani kreditu sem > > tam, ne? A pravidla by mela platit pro vsechny... > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > Atlas.cz > > > > > > > > > > > > -----Original Message----- > > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > > Sent: Thursday, March 28, 2002 8:22 AM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: Re: Vymenna reklama vs. vymena odkazu (bylo: podvodne jednani > > MrLinxe) > > > > > > Nemam nic proti vyvoji, ale proti vasemu tvrzeni, ze ...jednou pro > > vzdy.... > > Zkusenost gsm4u mohu potvrdit. Meli jsme podobny problem s cilenim > > vasich ehmehm bazaru na nas bazar. Bylo to odstraneno az po opetovne > > zadosti vasimi administratory. No a kdyz uz vas tady mam tak vas chci > > verejne pozadat abyste zastavil opetovne zasilani nevyzadane posty vsech > > vasich aukci a podobne. Nekolikrat jsem jiz vasim pracovnikum psal a > > stale to neprestava. Vrcholem byla i nevyzadana papirova posta - 3 > > zasilky s manualem systemu, ktery nepouzivame. > > Jiri Pallas > > www.Seznamka.cz > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST