RE: Lupa - banner pres banner, jen at to svisti

From: Jiri Kram (jiri.kram@cz.tiscali.com)
Date: 18. 03. 2002, 16:36 CET


Dobry den,

musim rict, ze me to take dost prekvapilo. Na Tiscali.cz mame tez kampan na
GE, ale rozhodne bychom
si nedovolili prodat tento prostor jeste nekomu jinemu a zejmena bychom
nedovolili aby se kampane
vzajemne prekryvali, protoze to logicky snizuje i jejich efetivitu.

S pranim hezkeho dne

Jiri Kram
Account Manager

Tiscali / World Online, s.r.o., A Tiscali Company
Delnicka 12
170 04 Praha 7

tel.: +420 (0)2 245 90 467
fax : +420 (0)2 245 90 401

e-mail : jiri.kram@cz.tiscali.com
URL: http://www.tiscali.cz, http://www.tiscali.com




-----Original Message-----
From: rejpal z daleka [mailto:rejpal_z_daleka@hotmail.com]
Sent: Friday, March 15, 2002 6:02 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Lupa - banner pres banner, jen at to svisti


Preji hezky konec tydne, rade z vas mozna az hezke pondeli :-)

Byl jsem se pred chvili podivat na Lupu a velmi jsem se pobavil - vyskocil
na me maxibanner GE Capital skoro pres celou stranku (netrval dlouho a dalo
by se to prezit), ovsem to nejak nastvalo banner Aliatelu, ktery GE skoro
celou prekryl.

Bylo to docela zabavne, ale take se nabizi rada otazek:

1. Kdo tyto kampane naplanoval a zadal?

2. Zapocitavaji se tyto prekryta zobrazeni do statistik pro GE
(predpokladam, ze ano)?

3. Jak to, ze agenture nevadi, ze jeji klient plati za neco, co uzivatele v
podstate nevidi?

4. Jak si mohou obchodnici Iinfa dovolit neco takoveho prodat a jak to, ze
to nevadi agenture (ze by byla prilis lina a neobtezovala se kampane v
provozu hlidat, jen kdyz dostane zaverecnou uspokojivou statistiku)?

V otazkach by se asi dalo pokracovat, ale zda se mi, ze je to pomerne jasne
- agentura nedela dobre svou praci a Iinfo se ke svym klientum nechova prave
seriozne.

Jak to vnimate vy?

R. D.


_________________________________________________________________
Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST