> musim rict, ze me to take dost prekvapilo. Na Tiscali.cz mame tez kampan na > GE, ale rozhodne bychom > si nedovolili prodat tento prostor jeste nekomu jinemu a zejmena bychom > nedovolili aby se kampane > vzajemne prekryvali, protoze to logicky snizuje i jejich efetivitu. ---> Dobry den, ja doufam, ze me za to nepovesi do pruvanu, ale zkusim to vysvetlit. Kampan GE byla nastavena na cookie, tzn. mela se zobrazit jen pri prvnim pristupu na stranky Lupy kazdy den. Reklama Aliatelu byla naopak nastavena na impresse a zobrazovat se mela nahodne. Protoze v obou pripadech slo o nestandardni kampane, reklamni system na Lupe na to jeste neni pripraveny, a tak se obcas reklamy zobrazily zaroven. Nutno podotknout, ze klienti s tim byli seznameni. Problem to byl tedy technicky pri snaze vyjit klientum vstric. Skutecnost, ze o tom hovorite, je na odvracene strane pozitivni pro usazeni obou kampani do Vaseho podvedomi. Takze Lupa je sice bita, ale klienti profituji. :-) *toto je neautorizovany unik informaci* -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST