Lupa - banner pres banner, jen at to svisti

From: rejpal z daleka (rejpal_z_daleka@hotmail.com)
Date: 15. 03. 2002, 18:01 CET


Preji hezky konec tydne, rade z vas mozna az hezke pondeli :-)

Byl jsem se pred chvili podivat na Lupu a velmi jsem se pobavil - vyskocil 
na me maxibanner GE Capital skoro pres celou stranku (netrval dlouho a dalo 
by se to prezit), ovsem to nejak nastvalo banner Aliatelu, ktery GE skoro 
celou prekryl.

Bylo to docela zabavne, ale take se nabizi rada otazek:

1. Kdo tyto kampane naplanoval a zadal?

2. Zapocitavaji se tyto prekryta zobrazeni do statistik pro GE 
(predpokladam, ze ano)?

3. Jak to, ze agenture nevadi, ze jeji klient plati za neco, co uzivatele v 
podstate nevidi?

4. Jak si mohou obchodnici Iinfa dovolit neco takoveho prodat a jak to, ze 
to nevadi agenture (ze by byla prilis lina a neobtezovala se kampane v 
provozu hlidat, jen kdyz dostane zaverecnou uspokojivou statistiku)?

V otazkach by se asi dalo pokracovat, ale zda se mi, ze je to pomerne jasne 
- agentura nedela dobre svou praci a Iinfo se ke svym klientum nechova prave 
seriozne.

Jak to vnimate vy?

R. D.


_________________________________________________________________
Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST