Preji hezky konec tydne, rade z vas mozna az hezke pondeli :-) Byl jsem se pred chvili podivat na Lupu a velmi jsem se pobavil - vyskocil na me maxibanner GE Capital skoro pres celou stranku (netrval dlouho a dalo by se to prezit), ovsem to nejak nastvalo banner Aliatelu, ktery GE skoro celou prekryl. Bylo to docela zabavne, ale take se nabizi rada otazek: 1. Kdo tyto kampane naplanoval a zadal? 2. Zapocitavaji se tyto prekryta zobrazeni do statistik pro GE (predpokladam, ze ano)? 3. Jak to, ze agenture nevadi, ze jeji klient plati za neco, co uzivatele v podstate nevidi? 4. Jak si mohou obchodnici Iinfa dovolit neco takoveho prodat a jak to, ze to nevadi agenture (ze by byla prilis lina a neobtezovala se kampane v provozu hlidat, jen kdyz dostane zaverecnou uspokojivou statistiku)? V otazkach by se asi dalo pokracovat, ale zda se mi, ze je to pomerne jasne - agentura nedela dobre svou praci a Iinfo se ke svym klientum nechova prave seriozne. Jak to vnimate vy? R. D. _________________________________________________________________ Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST